شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

اولین خرید لباس با آرتی جونم

1391/12/19 14:05
نویسنده : مامان سمی
263 بازدید
اشتراک گذاری

1yg2.gif

پسرگلم اینها لباسهای عیدته که برات خریدم البته با خودت رفتیم خریدیم،این مدت از لحاظ لباس هیچ کمبودی نداشتی(دست مامان گلم درد نکنه)خیلی از لباسهات نپوشیده کوچیک شدن و لباسهای زیادی هم داری که هنوز اندازت نمیشن،اون موقع که تو دل مامان بودی و داشتیم برات خرید لباس سیمونی می کردیم از مامانی خواستم برای عیدت هیچی نخره بهش گفتم دوست دارم خودم با پسرم برم خرید و براش لباس عید بخرم مامانی هم قبول کرد و بجای لباس مهمونی لباسهای تو خونه برات خرید(دوستت دارم مامان مهربونم).عزیز دلم متاسفانه خودت نمی تونستی انتخاب کنی این لباسها به سلیقه منه امیدوارم در آینده وقتی عکسهاشو دیدی ازشون خوشت بیاد،بی صبرانه منتظر روزیم که با سلیقه خودت برات لباس بخرم نازگلم.

موقع خرید هم خیلی پسر خوبی بودی و اصلا مامانو اذیت نکردی و همش با کنجکاوی اطرافتو نگاه می کردی(قربون تو پسر فهمیده و مهربون).

 niniweblog.com

 مبارکت باشه پسر خوشگلم

عاشق این ستم

انشاالله عید وقتی همشونو تنت کردم عکسهای خوشگلی ازت می گیرم و تو وبلاگت به یادگار میذارم .

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانیه آرتین
19 اسفند 91 13:54
عزیزم لباسای خوشگلت مبارکت باشه.همشونم به گل پسر نازمون میاد


ممنون خاله جون.بله قطعا بهش میاد
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 14:26
ای جونم مبارک باشه .. خیلی خوشگله مخصوصاً ست قرمزش ...
واقعا با سلیقه خرید کردی عزیزم


ممنون عزیزم خودمم ست قرمزشو خیلی دوست دارم
مامان شازده اميرحسين
19 اسفند 91 16:11
دلم براتون تنگ شده بود
مباركت باشه عزيزم
ايشالا لباساي دوماديت


ممنون عزیزم تو لطف داری ماهم دلتنگتون بودیم
انشاالله خاله جون
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
19 اسفند 91 16:17
سلام عزیز دلم خوبی مامانی خسته نباشی وای چه لباسای خوشگلی خیلی نازن انشاا...ت. خوشی بپوشی عزیز دلم اولی رو خیلی دوست دارم


ممنون مامانی.چشمات خوشگل می بینه.
سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:25
مبارکت باشهههههههه آرتین جووون ایشالا تو خوشی تن کنی


مرسی خاله جونم.انشاالله
مرمر
19 اسفند 91 19:00
چقد با سلیقه ای چفد لباسا رو قشنگ ست کردی مبارک باشه


ممنون عزیزم. ست کردن لباس برام خیلی مهمه از اینکه هرچی تنت کنی بدون در نظر گرفتن هماهنگی رنگها اصلا خوشم نمی یاد


شقایق(مامان محمد ارشان)
19 اسفند 91 23:26
مبارک باشه عروسک من
آرتین گلی ارشان عین اون بلوز کلاه داره رو داره... دقیقا قرمزشه ک عکسش تو سیسمونیش هست... ما هم واسه عیدش خریده بودیم و ارشان هم مثل تو قراره عید بپوشه
ایشالا هردوتون ب سلامتی و دلخوشی بپوشیدش.............


چه جالب .بلوز خوشگل و شیکیه.انشاالله عزیزم
مامان ملینا و کوروش
20 اسفند 91 11:58
ای جونم دلم ضعف رفت با این تیپش که دخترا رو کشته مرده ی خودش میکنه . بپا سمی جون پسرتو نخورن


ملسی خاله جونم.مثل شیر کنارشم عزیزم
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 12:47
ای جونم.خاله لباسات خیلی خوش شانسن که باید تن یه پسمل گل برن


مرسی خاله شقایق جونم تو خیلی مهربونی
behnaz
21 اسفند 91 12:13
ey janam cheghadr ziba o ghashang hast tak tak lebasat mobaraket bashe naz pesar ishala mamani barat rakh damadi bekhare



سلام بهنازی دلمون برات تنگیده بود خانمی.ممنون بهناز جونم.چشمات خوشگل می بینه.انشاالله
ترنم
21 اسفند 91 12:47
خاله خوشکلم مبارکت باشه این همه لباس خوشکل که مامانی خوش سلیقت زحمتشو کشیده واقعا زیبان ایشالله به سلامتی و دل خوش بپوشی شیرین عسل خاله

ممنون خاله ترنم جون مهربونم