شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

اندراحوالات چند ماه گذشته آرتین جونم

1392/5/26 15:40
نویسنده : مامان سمی
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

niniweblog.com

سلام به دوستان گلم یا بهتر بگم مامانهای مهربون.ممنون از لطف همگی که در این چندماه که وبلاگ آرتینی به روز نبود با کامنتهاتون جویای حالمون میشدین،بنا به درخواست شما(علیرغم میل باطنی)این پست رو گذاشتم وچون برام پیغام گذاشته بودین و خواستین از گل پسرم لااقل یه پست بذارم تا از احوالش باخبر بشین،بنابراین من هم به درخواست شما دوستان خوبم(مخصوصا شقایق جون مامان آرشا و الهه جون مامان یاسان)این پست رو گذاشتم.

رویدادهای مهم زندگی چندماه گذشته آقا آرتینم:

پایان ٧ماهگی:شروع چهار دست و پا رفتن

پایان ٨ماهگی:ایستادن به طور مستقل به مدت چندثانیه و راه رفتن به کمک اشیا خانه و انجام کاری چون دس دسی،سر سری،بای بای

پایان ٩ماهگی:راه رفتن بطور کاملا مستقل ،نشستن و برخاستن درجا  و رویش اولین و دومین دندان(به فاصله یکروز از هم)

کلماتی که آرتینی ادا می کنه:ماما،بابا،آقا،قا قا،نَ نَ،بَ بَ،ننه،دَ دَ و برخی از حرفهای نامفهوم که فقط من اونهارو می فهمم در ضمن پسری مقلد خوبیم هست.

در این چندماه عکسهای زیادی درمکانهای مختلف از پسرم انداختم و چون اکثریت خانوادگیه به همین چندتا عکس در خانه بسنده می کنم،اونهم بنا به درخواست شما دوستانم چون فعلا تصمیمی برای به روز کردن این وبلاگ ندارم و خاطرات پسرم در سایتی دیگه ثبت میشه).

niniweblog.com

7ماهگی

8ماهگی

8ماهگی

8ماهگی

9ماهگی

9ماهگی

9ماهگی 

تا پست بعدی خدانگهدار شما مامانهای عزیز و فرزندان دلبندتون 

دوستتون داریم

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (50)

شقایق مامان آرشا
26 مرداد 92 16:00
سلام ارتین جونیییی
دله خاله برات یه ذره شده بود چه خوشتیپ شدییییییی
کتونیهات چقدر نازن


سلام خاله جون
میسی خاله.دوستت دارم خاله شقایق.آرشا جونی رو هم دوست دارم
شقایق مامان آرشا
26 مرداد 92 16:03
این کامنت هم تقدیم دوست خوبم سمی جون.

خیلی خوشحال شدم آپ کردی.

پسملی خیلی ناز شده خدا حفظش کنه.

خوشحال میشم باز آپ کنی و از نوشته هات و حوصله که برا پستای ما میذاشتی باز برخوردار شیم بی هیج آلایشی




ممنون شقایق جون چشمات ناز می بینه دوست خوبم.تا ببینم چی پیش میاد

اگرم به روز نکنم اما عاشق وبلاگ پسرتم حتما بهش سر میزنم

الهام(مامان اميرحسين)
26 مرداد 92 16:23
آدرس اون سايت ديگه رو بهمون نميدي!؟؟


الهام جون اون سایت خصوصیه هر چندماه یکبار مثل حالا یه پست تو این وبلاگ میذارم
الهه(مامان یاسان)
26 مرداد 92 18:14
وااای سلام الهی قربونت برم
کلی دلم برات شده بود جیگر خاله
وااای خاله قربون ایستادنت
ایشالله توی زندگیت هم همیشه قدمهای مهم برداری دوست دارم یه دنیا
به خدا کلی خوشحال شدم دیدمش
کلی هم براش غش و ضعف رفتم اینور
آرتین جونم اینو بدون همیشه من و یاسان دوست داریم و برات آرزوی خوشبختی میکنیم
سمیه جونم بابت این سوپرایز هم خیلی ممنون زحمت کشیدی

ممنون الهه عزیزم.شما به من و آرتینم خیلی لطف داری
ما هم دوستتون داریم خانمی.خواهش می کنم مامانی مهربون و با معرفت
ترنم
26 مرداد 92 21:12
الهی قربونت خاله خوشکلم وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم از پست جدیدت مامانی ما منتظر آپ جدیدت هستیم راستی این آقا خوشکلم برایه خودش مردی شده اسپند یادت نره


ممنون ترنم جونم.چشمات خوشگل می بینه.چشم عزیزم.خاله ترنم دوستت دارم
نسرین خاله اسما
27 مرداد 92 21:21
سلام به به ببین کی یا رو اینجا می بینیم ... سمیه جون کجا بودین دلمون برا آرتین جونم تنگ شده بود خوشحالم که دوباره اومدی ... هر وقت میومدم وبت با خودم میگفتم ... آرتین جونی چقدر بزرگ شده ؟... چقدرشیطون شده ؟

حالا می بینم که این شیطون بلا ماشالله واسه خودش مردی شده ... الهی فدات بشم آرتین جونم ... قربون اون ایستادنت برم جوجو

راستی سمیه جون ... نی نی ما هم به دنیا اومده ... الان دوماه شه

بوووووووووس واسه آرتین جونم




ممنون نسرین جون.نظر لطفته خانمی.به سلامتی انشاالله.میام به وبلاگت تا این خوشگل خانمها رو ببینم من دلم براتون تنگ شده عزیزم


نسرین خاله اسما
28 مرداد 92 20:00
عزیزم رمز و برات تلگرافش کردم


ممنون نسرین جون
♥ نیم وجبی ♥
29 مرداد 92 0:52
وای نمیدونید چقدرخوشحال شدم بازم برگشتین
خوش اومدییین
همین که چند ماه یه بار هم بیاین قبوله
واای دورت بگردم مااشاللهچقدر شیرین شدی راه رفتنتم مبارک باشه گل نااز میبوسمت مواظب خودتون باشید


ممنونم نیکو جون خیلی لطف داری خاله مهربون
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 1:24
________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O ♥♥ ღღ


میسی خاله جون
مریم مامان ارمیا
29 مرداد 92 3:08
ای خدایا این پسر چقدر نفس شده ...
قربون اون نون خوردنت خاله
قربون اون سیم خوردنت (ارمیا هم دقیقا همین کارو میکنه ،حالا عکساشو یزارم میبینی)
قربون زیر میز رفتنت
این مامان سمیه خیلی نامردِ،خودش هر چقدر دلش میخواد تو رو میبینه ،بعد قراره هر چند وقت یه بار با دو سه تا عکس گولمون بزنه
سلام سمیه جوون ... کجایی خواهر ؟؟؟
بی خبر رفتی.... ای کاش بشه بازم بیای


سلام مریم جون.هستم خواهر درگیر زندگی و این فسقلیمم.لطف داری عزیزم.بچه ها تو سن و سال هم کارهای مشابه می کنن
مامان مهساومحمدمعین جون
29 مرداد 92 9:23
سلام بلاخره پیداتون کردم خخخخخ
سمی جون آدرس نذاشته بودی که بهتون سر بزنم با کلی گشتن پیداتون کردم
آرتین جونم خیلی خواستنی هزارماشاله


ممنون عزیزم.خیلی لطف کردی
نسيم
29 مرداد 92 10:35
ماماني كجا بودي يه خبر لااقل از خودت ميدادي نگران شدم
مرتب به وبلاگت سر ميزدم ولي باز نميشد كه كامنت بذارم
ماشالا ارتين جون چقد بزرگ شده ببوسش از طرف من



ممنونم نسیم جون.نظر لطفته خانمی
زهرامامان محمدپارسا
29 مرداد 92 15:53
سلام.ممنون به وبلاگ محمدپارسا اومدی.ماشالاه آرتین جون هم بزرگ شده.سلامت باشه همیشه.کجا بودین؟بازم میخواین غیب بشبن؟


ممنون عزیزم.همونطور که نوشتم جای دیگه خاطراتش نوشته میشه اینجا هم هر چند ماه یکبار آپ می کنم
زهرا مامان امیرحسین
29 مرداد 92 16:19
سلام عزیزم
خوشحالم که خوب و سلامتین
از غیبتتون نمیپرسم...
دلمون براتون تنگ شده بود
آرتین گلمونو ببوسین


بزرگواری زهرا جان.چشم مامانی
مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 16:48
سلام عزیزم ای جانم دلمون تنگ شده بود به خدااااا . ...
چقدر بزرگ شده این خوشگل ِ من

عزیز م عکسای تولد کیان و گذاشتم ..


ممنون سمیه جان.لطف داری دوست من.چشم حتما میام می بینم
افسانه مامان آرشا
29 مرداد 92 20:44
واییییییییییی سمیه جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود وبلاگتم که آپ نمیکردی رمز داشت من نمیتونستم بیام کامنت بزارم خیلی خوشحالم که اومدی آرتین جونم خیلی ناز شده ماشالله خدا حفظتون کنه


دل ما هن هم برای شما و فسقلیت تنگ شده بود.ممنون عزیزم لطف داری خانم
پرهام ومامانش
29 مرداد 92 22:42
سلام مامانی
خیلی خوشحال شدم پستتو دیدم
امیدوارم بازم پست بزاری
دلمون برای ارتین حسابی تنگ شده بود ولی خب وبلاگت باز نمیشد
فدای ارتینی که با اتاقش لباس ست میپشههههههه
خوشگل بودی خوشگلتر شدی
همیشه سلامت باشی پسر خوش خنده من


ممنون عزیزم چشمات زیبا می بینه مهربون
زهره
6 شهریور 92 0:47
خدا رو شکر یه خبری از خودتوت دادین...نگران بودم حتی خجالت کشیدم اس ام اس بدم که آخه کجایی شما؟ماشالله آرتین جون..یاسین من خیلی تنبله خالش.برا آرتین اسفند دود کن


ممنون زهره جان.چرا خجالت؟مسیج میدادی خوشحال میشدم.ممنون خاله زهره حتما
بچه ها مثل هم نیستن یاسین جونی هم به موقعش راه میره
فرناز خاله آرسن جون
7 شهریور 92 10:56
خیلی خوشحال شدم که برگشتین ،میومدم به وبلاگتون سر میزدم به این امید که آپ کرده باشین خیلی خوشحال شدم آرتین جون خیلی بزرگ شده ماه شده نوشتین میخوایین یه سایت دیگه بنویسن اگه اینجا آپ نکنین بی زحمت ادرس اونجارو برام پست کنین دلمون برا آرتین جون تنگ میشه

لطف داری فرناز جون.ممنون از محبتت.عزیزم اون وبلاگ خصوصیه اینجارو هر چندماه یکبار آپ می کنم خانمی
مامان آرتین
8 شهریور 92 0:28
خدا حفظش کنه ´`¶¶¶¶¶¶¶¶¶oooooo¶¶¶¶¶¶¶¶¶ `¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶ teady خوشحالم میکنید اگر به وبلاگ ما سر بزنیدگوگولی خاله رو از طرف من ببووووووس
مامان شیوا
13 شهریور 92 0:33
گل پسر.قند و عســــــــــــل چقدر بزرگشدی هزار ماشالله.دلمون برا صورت ماه و خنده های قشنگت تنگ شده بود عزیزم.
سمی جون توروخدا مارو بی خبر نزار ما دوستت داریم خــــانوم


میسی خاله جون.ممنونم شیوا جان منم دوستتون دارم چشم هرچندماه یکبار آپ می کنم دوستم
شیما مامان شاهین کوچولو
19 شهریور 92 23:45
وای این پسر خوشتیپو از طرف من یه گاز گنده بگیر ازش مامانی


ممنون دوست عزیز
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 شهریور 92 11:03
سلام سمیه جون خوبی عزیزم ارتین جونم خوبه الهی قربونت برم من دلم براتون تنگ شده بود چند وقتی نت نمیومدم
ماشالا ارتین جونم چه بزرگ و اقایی شده واسه خودش دوستون دارم و میبوسمتون راستی وبلاگم اپ هست


سلام عزیزم.ممنون از محبتت خانمی.حتما میام به وبت منم دلم برای 2قلوهای نازت تنگ شده
ترنم
7 مهر 92 16:59
مامانی مهربون کجایید شما ؟دلمون براتون یه ذره شده ،آرتین خوشکلم چطوره ؟بیا و از آرتینم بنویس ایشالله هر جا هستید سلامت و شاد و خندون باشید




مشغول کار و زندگی هستم ترنم جون.ای جانم تو همیشه به منو پسرم لطف داشتی خاله مهربون.چندوقت دیگه آپ می کنم عزیزم


مامانی آرتین
9 مهر 92 1:58
عزیزم خوشحال شدم آز دیدن
آرتین نازم


ممنون عزیزم نظر لطفته
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 11:54
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 15:25
فرشته ي كوچولو روزت مبارك...

http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg




ممنون خاله
شیما مامان شاهین کوچولو
19 مهر 92 14:27
جیگرتو عشقهههههههههه خوش تیپ خان


ممنون خاله
پگاه مامان آرتین
4 آبان 92 9:32
عزیزم ماهمیشه بیادتون هستیم..ببوسش ماشالا.فقط زود آپ شو دلمون تنگ می شه


ممنون پگاه جون.حتما عزیزم
مامي نسيم
4 آبان 92 10:15
ماماني كجايي ما دلمون تنگ شده واستون ارتين جوني خوبه؟ما رو بيخبر نذار


ممنون عزیزم خوبیم.ممنون که به یادمون بودی.بزودی یه پست میذارم
الهه(مامان یاسان)
5 آبان 92 22:04
آرتین جونم تولدت پیشاپیش مبارک سمیه جونم عکس جدید یادت نره
مامانی درسا
8 آبان 92 2:14
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در پناه حق زندگی پر از شادی و سلامتی داشته باشی 120 ساله شی
mAhyA
8 آبان 92 7:53
عزیزم آرتین جیگر تولدت مباااااااارک
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 11:15
عزیزم عاشقتم بااون تیپای خوشگلت همه کارات بامزست. مامانی به ماهم سربزن http://artinjan90.niniweblog.com
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 11:17
عزیزم عاشق تیپ وقیافه نازاتم کارات همش بامزست.دوست دارم عسلکم مامان به ماهم سربزن http://artinjan90.niniweblog.com
شقایق مامان آرشا
8 آبان 92 14:05
سلام قشنگم تولدت مبارک 120 ساله بشیییییی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 آبان 92 13:43
عزیز خاله تولدت مبارک ایشالا 1000 ساله بشی گل من... امیدوارم حداقل عکسای تولدت رو مامانی بذاره ببینیم..... من ک دلم برات ی ذره شده
مامان هدیه
14 آبان 92 11:12
ماشالله به این همه پیشرفت عکسات همه خوشگل و نازن خدا حفظت کنه نازنازی خاله
پگاه مامان آرتین
14 آبان 92 11:34
عزیزم اول یک سوال شما مامان نسیم هستی یا مامان سمیه. بعدشم من عاشق این توپولو شدم.ببوسش
افسانه مامان آرشا
20 آبان 92 21:41
آرتین جونم عزیزم تولدت مبارک
الهام(مامان امیرحسین)
27 آبان 92 16:55
______@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
مامان الیار
29 آبان 92 1:11
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
پگاه مامان آرتین
29 آبان 92 10:42
کجاییددددددددددددددمامان آپ کن دیگهههههههه
مامان الیار
10 آذر 92 16:19
خوشحالم میکنید اگر به وبلاگ ما سر بزنید
مامان کیان کوچولو
17 آذر 92 11:59
عزیزم دلمون تنگ شده بود ... خیلی خوشحال ششدم .. عزیزم ... چقدر بزرگ شده و خوشمل تر و ناز تر شده عزیزمم ...
مامان آيسل
25 آذر 92 18:01
سلام عزيزم...از طرف من گل پسر نازتو ببوس
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:52
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز
مامانی آرتین
11 دی 92 1:06
ماشاا... به آرتین خوشگلو شیطون بلای خودم مامانی از طرف من ببوس گل پسرو
مامانی آرتین
2 بهمن 92 1:10
عزیزم روز به روز ماهتر و تو دل برو تر میشی
مامان سمی
پاسخ
ممنون خاله جون لطف داری
فاطیما مامان امیرعلی
24 فروردین 93 11:23
سلام مامانی خدایی دلت میاد این عکسارو بزاری؟؟؟؟؟ وای من بخورمش این جگیرووووووو ماشااله ماشااله به این نفس اسفند یادت نره مامانی میشه یه گازم ازش بگیری؟؟؟؟؟؟ لطفااااااا به ما هم سر بزن