شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

شوک

1391/7/24 15:49
نویسنده : مامان سمی
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیرین عسلمtotalgifs.com kids  kids gif gif sprboy2.gif

مامانی باز امروز دچار یک شوک شدیم میدونی چی شد دیگه! شکلکهای جالب  و متنوع آروین

برات می نویسم تا یادگاری بمونه که بدونی هر لحظه با تو بودن پر از خاطرات کوچک و بزرگ این چنینی بود.

امروز صبح وقت دکتر داشتم برای بررسی وضعیت تو،وقتی خانم دکتر فشارمو گرفتن فشارمو 14روی 9 بود و این اصلا خوب نبود چون مامانی فشار زن باردار باید حداکثر 12روی 8 باشه چون برای نی نی کوچولوش ضرر داره.

خانم دکتر بالافاصله برام آزمایش اورژانسی دفع پروتین در ادرار نوشت

و گفت اگر جواب مثبت باشه طی امشب یا فردا باید پسری بدنیا بیاد و ختم حاملگی باید بشه شکلکهای جالب آروین

 البته گفت خداروشکر شما دیگه برای خودت مردی شدی(یعنی نارس به حساب نمیای) و جای هیچ نگرانی نیست.

 

و کلی بهم سفارش کرد هیچ استرسی به خودم راه ندم و هیچ غم و غصه ای نخورم و از هرگونه طنش دور باشم، فقط و فقط باید خیلی آروم و ریلکس باشم(به خانم دکتر گفتم که من آرومم هیچ استرسیم ندارم و توکلم به خداست ایشون هم منو تحسین کرد).

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

رفتم آزمایش دادم و مسول آزمایشگاه گفت12ظهرجواب آزمایش آماده میشه.

وقتی اومدم خونه بابا محسن،مامانی(مامان خودم) و خاله رو در جریان گذاشتمشکلکهای جالب آروین

همشون دچار استرس شدن برعکس من(آخه اونا دوست ندارن حتی گل پسرم یکروز زودتر بدنیا بیاد میگن سر موقع بیاد)منم بهشون گفتم هرچی صلاح خداوند باشه همون میشه من که راضیم به رضای خدا و حاضر نیستم یک تار مو از سر پسرم کم بشه.

شکلکهای جالب آروین

بالاخره ساعت 12 شد و جواب خدارو صد هزار مرتبه شکر منفی بود و این یعنی خودتم دلت نمی خواد زودی از دل مامانی بیای بیرون فقط دکتر بهم گفت هر روز باید فشارمو چک کنم به محض بالا رفتن سریعا به بیمارستان مراجعه کنم جواب رو به همه کسانی که نگران من و تو بودن گفتم و همگی خداروشکر کردن و حسابی خوشحال شدن.

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروین

با این حال گلم بی صبرانه منتظر ورودت به این دنیای لایتناهی هستیم تا با اومدنت رنگ و بوی دیگه ای به زندگیمون ببخشی و عاشقانه دوستت داریم.

 

راستی پسری چیدمان اتاقتم دیروز تموم شد انشاالله یه عکس کلی از اتاق خوشگلت می گیرم و به یادگار تو وبلاگت میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane Ali
25 مهر 91 1:23
ووای واقغا هم عجب شوکی بود
خداروشکر به خیر گذشت
انشالله آرتین جون به موقع بیاد بغل مامانیش
مامانی اگه میتونی نمک رو کاملا ار رژیم غذاییت حذف کن که فشارت بالا نره

از ابتدای بارداریم کلا فقط همون مقدار که برای طبخ غذانمک لازم بوداستفاده می کردم دیگه نمک تو زندگیم کاربرد نداره.دکتر میگه بخاطر هورمونهای بدنته بعضی خانمهای باردار هفته های آخر اینطوری میشن
زهره
25 مهر 91 15:19
خدا رو شكر.آفرين به ايمانت يادت نره سر زايمان براي همه ي مامان هايي كه ني ني تو راهي دارن دعا كني.براي اونايي هم كه بچه دار نميشن هم حتما دعا كن.

حتما عزیزم
مامان نریمان
25 مهر 91 17:06
سلام عزیزم

ممنون که به وبلاگم اومدی.. خدا رو شکر که مشکلی نیست.. ایشالله یه پسر خوشگل بدنیا میارییی... روزهای خوبی رو داری طی می کنی .... من خیلی دوران بارداریمو دوست داشتم ایشالله که چند روز باقی مونده هم بسلامتی طی بشه و پسرت صحیح و سلامت بدنیا بیاد

ممنونم عزیزم.انشاالله
مریم مامان ارمیا
26 مهر 91 9:47
سمیه جون ،
خوشحالم مشکله خاصی نبوده و خدارو شکر حالت خوبه.
انشالله این روزای باقی مونده رو به سلامتی بگذرونی گلم.


ممنون مامانی.انشاالله.همچنین شما
مامان بچه
26 مهر 91 16:48
وای چه استرسی خدا رو شکر به خیر گذشت انشالله این چند روز باقی مونده هم به خوبی و خوشی بگذره


ممنون عزیزم.انشاالله
مامان شیوا
29 مهر 91 11:52
دیگه داقعا چیزی به اومدن آرتین نمونده هااااااا!!!!! خوش به حالت,انشالله این چند روز هم به سلامتی سپری بشن


ممنون گلم.انشاالله.تو ههم چند ماه دیگه به روزهای پایانی نزدیک میشی