شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

باز هم سونوگرافی!

1391/7/26 21:03
نویسنده : مامان سمی
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولو❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز مادر امروز باز دکتر بودیم شکلکهای جالب
 آروینآخه خانم دکتر بخاطر فشارم گفت بجای هفته ای یکبار باید هفته ای دوبار بیای پیشم.امروز که رفتیم پیش خانم دکتر مهربون فشارمو که گرفت گفت هنوز فشارت یکم بالاست(فشارم 13روی 8بود)برام یه سونوگرافی از ریه هات و نوار قلب تو گل پسری نوشت تا مطمئن بشه آیا اونجا حالت خوب خوبه؟ گفت اگر خدای نکرده مشکل داشته باشی دیگه تعلل لازم نیست و باید زودی بپری بغل مامانی.

باز هم مثل چندروز پیش همه شوکه شدن ولی من همچنان آروم و ریلکس بودم

عصری با بابا محسن رفتیم سونوگرافی.اول نوار قلبت رو گرفتن که پسر ناقلای من هرکاری میکردم تکون نمی خوردی،حتی بابا محسن رفت کاکائو خرید خوردم ولی از تو ناز بود و از من نیاز شکلکهای جالب آروین

آخر سر خانم منشی بهت شوک صوتی داد تا اگر خوابی بیدار بشی،با این کار 3بار همش تکون خوردی(فکر کنم از کار خاله منشی خوشت نیومده بود چون پاتو گذاشته بودی رو دنده هام همش فشار میدادی آخه مادر جون گناه من چی بود که دنده هام داشت میزد بیرون)

بعدش رفتیم پیش آقای دکتر مهربون و دوباره چهره خوشگلتو دیدم خداروشکر همه چیزت عالی بود حتی نوار قلبت خیلی خوب بود و دکتر گفت ریه هاتم کامل کامل شده(هورااااااااا)شکلکهای جالب  و متنوع آروین.فقط بازم وزنت کمتر از حد نرمال بود یعنی تو هفته 38حداقل باید 3کیلو باشی اما 2900بودی(البته دکتر گفت مهم نیست)الهی مادر فدای تو جقله پسر بشه(بخدا مامانی من خیلی چیزهای مقوی می خورم اما نمیدونم تو چرا تپلی نمیشی)به قول مامانم سالم باشی بعدش حسابی برای خودت تپل مپل میشی.

خلاصه اینکه دکتر گفت نیازی نیست خوشگل پسرتو زودتر از موعود بدنیا بیاری بذار خودش هر وقت خواست بیاد البته پایان 40 هفته بارداری رو مثل قبل 9آبان اعلام کرد.

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
27 مهر 91 11:20
مي بيني هر چقدر كه به زمان زايمان نزديك ميشه احساس مادر بودن پررنگ تر ميشه؟مواظب خودت و جوجت باش.


اره عزیزم یه حس قشنگ و زیبا که قابل توصیف نیست.ممنون مامانی توام مواظب خودت و پسری باش
مریم مامان ارمیا
28 مهر 91 11:33
سمیه جون این روزای باقی مونده رو خیلی مواظب خودتون باش.ایشالا همه چیز به بهترین حالت ممکن پیش میره.
من و ارمیا هم برای خاله سمیه وآرتین جون دعا میکنیم.بوووووس


ممنون عزیزم چشم.توام مواظب خودت و ارمیا نانازی باش
مامان بچه
28 مهر 91 21:56
وای نازی چه لحظات دلهره آور و قشنگی هستش امیدوارم به سلامتی این چند روز باقی مونده بگذره من که فکر میکنم اگه جای شما بودم خیلی استرس داشتم


ممنون خانمی.نه استرس اصلا خوب نیست سعی کن تو این 9ماه اصلا به خودت استرس ندی تا خدای نکرده واسه خودت و بچت اتفاقی نیفته
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 مهر 91 20:54
سلام عزیزم
دیگه چیزی نمونده هااااااااااااااااااا
مامانی خیلی خیلی مواظب خودت و نینی باش
ایشالا این چند وقت هم به خوبی بگذره


ممنون شقایق جون.انشاالله.خدا ارشان جونی رو برات نگه داره