شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

هوای ابری.مامان ابری

1391/7/18 17:58
نویسنده : مامان سمی
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام صدتا سلام به گل پسرم قندعسلم

آرتینم امروز مامانی خیلی تنهایی تو خونه حوصلش سر رفته بود .یه جوری دمق بود حوصله انجام هیچ کاریم نداشت تا خودشو سرگرم کنه.

تا اومدن بابایی هم که خیلی مونده بود.هوا هم ابری و دلگیر بود.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 و این حال مامانو بدتر می کرد(تو دلش همش آرزو می کرد کاش تو گل پسری الان بودی باهات بازی می کرد).

مامانی تصمیم گرفت تا خودشو یه جور سرگرم کنه رفت تو اتاقت یکم به تزئینات داخلی اتاقت رسید(نصب یه سری عروسک روی در و دیوار)آخه هفته آینده قراره سرویس چوبتو بیارن اتاقت هنوز آماده نیست گل پسری.

 

بعد این کارم بازم مامان بیکار شد میدونی مامانی چیکار کرد رفت سراغ گهواره کوچولوت یه عروسک گذاشت توش برات لالایی خوند باهات حرف زد و گریه کرد(گریه شوق بود مامانی نگران نباش.عکس گهوارتم ابتدای پست برات گذاشتم).

    

بعدش باهم بستنی خوردیم(فکر کنم هوس بستنی شکلاتی کرده بودی چون بعد خوردنم حسابی ورجو ورجه کردی معلوم بود خیلی از مزش خوشت اومده،الهی من فدات بشم)بعد از همه این کارا حال مامان خداروشکر خیلی بهتر شد.

پسرم فهمیدم بعد بابایی تو نیرو بخش زندگی منی،تو امید منی،وجودت باعث شادی روح و جسم منه،بی صبرانه منتظر ورودتم ای شاهزاده پاییزی من.

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان ارمیا)
19 مهر 91 20:13
چه جالب سمیه جون،من امروز هوس کرده بودمو یه کاسه بزرگ با پسری زدیم تو رگولی انصافا بعد زایمان میخوایم این وزن های اضافی چیکار کنیم،من نمیدونم این یه ماهه چرا اینقدر شکمو شدم،.


به این چیزها فکر نکن عزیزم نوش جون تو و پسری، هر چیزی هوس می کنی بخور ولی به اندازه زیاده روی نکن.بعدش فرصت زیاده انشاالله این اضافه وزنو به مرور کم می کنیم الان فقط سلامت نی نی مهمه





مامان بچه
20 مهر 91 15:53
وای نازی الهی هیچ وقت دلت نگیره مامانی
انشالله این چند وقت هم به خوبی و خوشی بگذره


ممنون عزیزم.انشاالله
هنگامه
22 مهر 91 12:04
سلام عزیزم
مرسی بهم سر زدی

ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و پسر نازت صحیح و سالم بیاد بغلت

اسم پسر من هم شاهرخ


ممنون عزیزم.همچنین شما.انشاالله پسر گلت نامدار باشه