شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

بازدید از اتاق زایمان

1391/7/16 14:26
نویسنده : مامان سمی
270 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام ماهکمشکلکهای جالب  و متنوع آروین

عزیز دلم امروز بیمارستان یه تور گذاشته بود(بازدید از اتاق تولد نی نی گولوها).باهم رفتیم خیلی باحال بود پسرم.

اتاقی های خصوصی کاملا مجهز،زیبا و شیک.مخصوصا تصویر دیوار اتاق ها که تصویر اعماق دریا بود پر از ماهی و گیاهان مختلف با رنگ آرامش بخش آبی (به قول یکی ار مامان ها شبیه مهدکودک بود)

با دیدن اونجا واقعا حس خوب و قشنگی بهم دست داد رفتم به عالم رویا خودمو اونجا دیدم و لحظه ای که تو در اون اتاق متولد شدی و منم تو رو غرق بوسه می کنمشکلکهای جالب آروین

حتی بابا محسن رو هم تصور کردم که پشت اتاق منتظره تا بهش بگن پسر خوشگلت بدنیا اومد و اونم به حامل این خبر مژدگانی بدهشکلکهای جالب آروین

مامانت خیلی رویایی پسرم؟! (اما آرتینم مامان معتقده هر جوری فکر کنی و در ذهنت پرورشش بدی شبیه همون برات اتفاق می افته)

در کل تجربه خوبی بود و حالا موقع تولدت دیگه استرس اینو ندارم کجا قراره برم و ذهنیت خوبی از جو اونجا دارم و از این بابت خوشحالم.

 

Love Son picture

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم
16 مهر 91 21:19
مرسی که به وبلاگم سر زدی منم با اجازه شما رو لینک کردم.خوش بحالت دیگه شمارش معکوس شروع شده امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی


ممنون عزیزم.شما هم انشاالله تا چندماه دیگه به این روزهای پایانی می رسی


مامان بچه
17 مهر 91 9:02
وایییییییییییییی چه با حال
مامان سمی بعد از زایمان فکر میکنی چند وقت بعدش بتونی بیای وبلاگو آپ کنی ... آخه دوست دارم عکس آرتین کوچولو رو زود ببینم بعد هم تعریف کنی اون لحظات چه جوری گذشت


زیاد طولانی نمیشه(شاید 2روز بعد زایمانم)در اولین فرصت میام هم خاطره زایمان رو می نویسم هم عکس پسرمو می ذارم
مریم (مامان ارمیا)
17 مهر 91 20:20
سمیه جون انشالله همه چیز همونطوری که دلت میخواد و تصور میکنی پیش بره و آرتین جون به سلامتی به دنیا بیاد .


ممنون عزیزم.انشاالله.با دعاهای شما