شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

آخرین سونوگرافی

1391/7/15 18:23
نویسنده : مامان سمی
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته زمینی مامان سمیه و بابا محسن

پسر شیرین تر از عسلم امروز دوباره چهره نازتو،تک تک اعضای بدنتو دیدم.گل زیبای من چقدر ماه بودی نه زیباتر از ماه بود داشتی انگشت کوچولوتو می خوردی مامان فدای انگشتاتت فدای تمام اعضای بدنت که تماما از پوست،گوشت و خون منی.animated gifs of weaponry - Baby in uterus

آرتینم جونم به جونت بستست پسرم.تو و بابایی بزرگترین هدایای الهی من هستین اگر شماها نباشین می خوام دنیا هم نباشه.هزار ماشاالله گلم که حسابی بزرگ شده بودی.ماه پیش همش ١کیلو٦٠٠ بودی الان شدی ٢کیلو ٧٠٠گرم(فتبارک الله احسن الخالقین).چی بگم پسرم که این حس مادری با هیچ حسی قابل مقایسه نیست(خدایا شکرت که نعمت مادر شدن رو از من محروم نکردی).پسرم داشتی می شنیدی تو سونوگرافی بیشتر مامانهای نی نی ها به من غبطه می خوردن آخه فقط من بودم که هفته های آخر بارداری رو سپری می کردم (چون منشی ازم پرسید هفته چندی و همه شنیدن)و با وجود این خیلی سنگین نشدم و دیگران باور نمی کردن که من تا چندهفته دیگه پسرمو می بینم.اونجا بود که برای خودم و تو صدقه انداختم تا از چشم بد در امان باشیم و بابا محسن هم تاکید کرده حتما برای خودمون اسپند دود کنم(البته این لطف خداست که همچین بارداری خوب و پسر خوبی نصیبم کرده که اذیت نشم امیدوارم زایمان راحتیم به لطف خودش داشته باشم)از خدای بزرگ می خوام این چندهفته آینده هم خوب وزن بگیری و سروقت بدنیا بیای تا حسابی بزرگ و قوی بشی.(راستی پسرم بزرگ که شدی تمام سی دی هایی که تصویرتو تو دل مامانی نشون میده از اول تا آخر بارداریم و مراحل بزرگ شدنت که واقعا زیباست نشونت میدم که کلی ذوق کنی از دیدن خودت تو اون اندازه و شاکر معبودت باشی).

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق(مامان محمد ارشان)
15 مهر 91 18:02
خداروشکر که همه چیز خوب پیش میره
آرتین گلم تو هم تند تند تپلی شو که اومدی خیلی قوی باشی!

ممنون عزیزم.مرسی خاله شقایق جونی اانشاالله دوست خوبم ارشانی هم تپلی و قوی بشه
مامان بچه
15 مهر 91 18:04
وای خدای من چه لحظات قشنگ و پر استرسی داری مامان سمی
انشالله این چند روز هم به سلامتی بگذره و آرتین خوشگل و سالمتو بغل کنی


ممنون عزیزم.انشاالله
تو هم چندماه دیگه با اولین حرکتش این روزهای تکرار نشدنی رو تجربه می کنی
مامان بچه
15 مهر 91 18:06
راستی یادم رفت بگم واسه من و نی نی تو دلم هم دعا کن


حتما عزیزم
مریم(مامان ارمیا)
15 مهر 91 22:19
سمیه جون انشالله به سلامتی این روزای باقی مونده رو بگذرونی و زود زود آرتین جونو تو بغلت بگیری


ممنون مامانی عزیز.همچنین شما
مامان بچه
16 مهر 91 9:02
سلام آرتینی سلام مامان سمی
مامانی یه سوال داشتم زایمان شما طبیعی هست یا سزارین؟


سلام عزیزم
اگر خدا بخواد طبیعی