شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

علت انتخاب نام آرتین

1391/7/13 17:20
نویسنده : مامان سمی
528 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم می خوام برات بگم چه جوری شد ما نام آرتین رو برات انتخاب کردیم: 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

یک روز بعد از اتمام ساعت کاریم(آخه مامان قبلا سرکار می رفت)به محسن زنگ زدم که شب من خونه نمیام میرم خونه مامانم آخه دلم براشون تنگ شده بود می خواستم برم شبو اونجا تنهایی بمونم چون وسط هفته بود و بابا محسن نمی تونست بیاد آخه خونه ما یکم فاصلش با خونه مامانی زیاده بعدشم اون موقع ما هنوز ماشین نداشتیم به یمن ورود تو ماشین خریدیم.

(قربون سید پسر خوش قدمم برم)

 

جونم برای گل پسرم بگه که اون شب که یه شب گرم تابستونی بود و تو هنوز تو دل مامانی نبودی هنوزم هیچ تصمیمی برای اومدنت نداشتیم ،دایی رضا داشت کشتی کج نگاه می کرد مامانی و من هم داشتیم باهم صحبت می کردیم و باباجون هم داشت چرت میزد ،یکدفعه یه ندای درونی بهم گفت پسردار میشی اسمشم بذار آرتین،برام این حس خیلی عجیب بود(من تا حالا اسم آرتین رو نشنیده بودم)برخلاف حالا که جاهای مختلفی اسم قشنگتو شنیدم و یا دیدم.خلاصه سریع پاشدم به بابا محسن زنگ زدم و جریانو گفتم اونم خیلی از این اسم خوشش اومد و با هم قرار گذاشتیم اگر پسردار شدیم اسمشو بذاریم آرتین (بابایی هم تا حالا این اسمو نشنیده بود).البته بابا محسن بهم گفت تحقیق کنم ببینم این اسم ایرانیه و تو ثبت احوال هست.که من فرداش تو شرکت سرچ کردم و فهمیدم یک اسم قدیمی ایرانیه مربوط به هفتمین پادشاه ماد میشه که مادها قدیمی ترین نسل از ایرانیان هستن و معنای اسمتم پاک و مقدسه و اسمتم تو ثبت احوال هست.

نتیجه رو به بابایی گفتم و چون هردو می خواستیم اسم فرزند آیندمون حتما ایرانی الاصل باشه اسمت تصویب شد.قربون تو گل پسرم برم که قبل از اینکه حتی تو وجودمون شکل بگیری اسمتو با خودت برامون به ارمغان آوردی.

 

این خاطره رو برات نوشتم تا بدونی چرا  این نام را برات انتخاب کردیم ،امیدوارم در آینده خودتم از اسمت خوشت بیاد و همواره همانند اسمت پاک زندگی کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بچه
13 مهر 91 15:40
وای نازی چه جالب
اسم برادر زاده منم آرتینه اسم خیلی قشنگی انتخاب کردین
نی نی تو دل من که هنوز خیلی کوچولو هستش(1 ماهشه) اما تصمیم گرفتیم اگه دختر شد اسمشو بذاریم دل آسا اما برای پسر هنوز به نتیجه نرسیدیم
خیلی دوست دارم این ماه ها بگذره وجود نی نی رو احساس کنم


ممنون عزیزم.ای جونم خیلی کوچولوه.منم خیلی دوست داشتم زودتر نی نی رو حسش کنمو بی صبرانه منتظر حرکتش بودم واقعا حس قشنگیه تازه اون موقع عمیقا حس مادری رو درک می کنی.حالا 3ماه وقت داری برای انتخاب اسم پسر.
شقایق(مامان محمد ارشان)
14 مهر 91 10:57
به به چه جالب
اسمش خیلی خوشله
ایشالا خوشنام باشه


ممنون عزیزم
رضا طالبیان
14 آذر 91 15:21
سلام تولدت مبارک بادا پسر گل منم 15 اسفند گفته میام بیلط گرفته فقط ویزاش مونده که تا 15 اسفند به لطف یزدان پاک صادر میشه راستی اسم خواهر بزرگش هم آرمیتاست نظرت چیه اسم پسرم را اسم زیبای تو گل پسر بزارم؟ البته باید نظر یه مامان سخت گیر را هم جلب کنم بلاخره مامانشه دیگه


ممنون.به سلامتی.انشاالله صحیح و سالم بدنیا بیاد.بالاخره نظر مادر هم شرطه