شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

یا ضامن آهو

1391/7/6 15:47
نویسنده : مامان سمی
381 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم امشب شب تولد آقام امام رضاست.مامانی منو بابات خیلی امام رضارو دوست داریم من که هربار اون گنبد طلا رو تو تلویزیون می بینم دلم پر می کشه به اونجا و اشک می ریزیم آخه عاشقشم.خداروشکر از وقتی منو بابایی ازدواج کردیم هرسال آقا مارو طلبیده و به پابوسش رفتیم.امسال خرداد هم که مشهد بودیم تو خوشگل پسر هم باهام بودی و از طرف توام به آقا سلام دادم و به آقا گفتم انشاالله سال بعد آرتینی خودش میاد پابوست آقا جونم.از آقا خواستم که حافظت باشه و حافظ همه نی نی ها و همه زنهایی که در حسرت مادرشدن هستن رو از این نعمت محروم نذاره.راستی مامانی اون موقع تو حرم یه نی نی خوشگل که پسرم بود حدود ٣ماهه دیدم خیلی شیرین و دوست داشتنی بود اونجا بود که دلم خواست تو پسر باشی آخه اون موقع نمی دونستم پسری یا دختر و خدا هم خواستمو اجابت کرد چون عجیب مهر اون نی نی گولو به دلم افتاده بود و آرزو کردم تو هم همچین پسر ناز و دوست داشتنی بشی(که حتما هم میشی).راستی یه جوراب و لباس خوشگلم از مشهد خریدم دادم بابایی برات به ضریع آقا متبرک کنه انشاالله که بدنیا اومدی تنت می کنم،وای که چقدر ناز بشی تو اون لباس.niniweblog.com

 

دوستت داریم امام رضاniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا محسن
6 مهر 91 17:52
تولدت اقا امام رضا روب همه بابا ومامان های خوب ایران تبریک میگم
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 مهر 91 18:59
چقدر قشنگ دعا کردی
از ته دلم آمین گفتم...
آرتین خاله واسه منو ارشان هم دعا کن فرشته کوچولو


حتما خاله جونی.منو ارشان قرار با هم دوست بشیم
مامان بچه
12 مهر 91 15:43
بازم سلام
من مشهد زندگی میکنم از اینجا برای همه مامانا و نی نی ها دعا میکنم


ممنون عزیزم .خوش به حالت که نزدیک آقا هستی هر وقت رفتی حرم مارو از دعات بی نصیب نذار