شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

اندر احوالات مامانی در روزهای پایانی

1391/7/10 11:24
نویسنده : مامان سمی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این روزهای پایانی هم به لطف خدا دارن سپری میشن و حال منم خداروشکر خوب خوبه.چندروز پیش عروسی بودیم یادت که میاد پسرم تو اصلا تکون نمی خوردی!فکر کنم داشتی از موزیک و رقص میهمانان لذت می بردی.

niniweblog.combride and groom animated gif

 

همه فامیل با دیدنم ازم می پرسیدن پسر طلا کی میاد وکلی قربون صدقت می رفتن.الهی من فدات بشم که نیومده اینهمه عزیزی.مادر داماد(عمه ام)گفت انشاالله عروسی پسرت کلی با گفتن این جمله خندیدمniniweblog.com

 

چون تصور می کردم مادرشوهر شدم.کلی هم هوای منو داشتن بارداری این حسنم دارها که همه مواظبتن.

کلاسهای آموزشی که بیمارستان گذاشته رو هم دارم شرکت می کنمniniweblog.com

 

خیلی مفیدن چون من که تجربه بچه داری ندارم نکات جالبی راجب شیردهی،مراقبت از نوزاد،زایمان،بعدزایمان و .... توضیح میدن.خیلی هم خوش می گذره چون کلی مادر در انتظار تولد نی نی اونجا هست و با هم صحبت می کنیم.هفته بعد هم بازدید از اتاق زایمان داریم(ماما مهربون می گفت علت این بازدید اینه که استرسمون کم بشه و ببینیم اتاق زایمان یه دخمه ترسناک نیست خیلی هم زیباست)

بعدشم متوجه شدم نیازی نیست هیچ ساک شخصی برای تو گل پسری و خودم ببندم چون بیمارستان تمام وسایل رو خودش میده.

انشاالله که این چند هفته باقی مونده هم به خیر و خوشی تموم بشه(همونطور که تا الان گذشته)

راستی انشاالله هفته آینده دیگه اتاق خوشگلتو می چینیم آخه مامانی و بابایی(مامان  و بابای خودم)چند تا مراسم عروسی دعوت بودن حسابی سرشون شلوغ بود و فرصت نکردیم مابقی کم و کسریها رو برات تهیه کنیم.اما خاله جون پرده اتاقتو دوخت و بهم داد خیلی خوشگله دست خاله درد نکنه.انشاالله که به شادی و خوشی ازشون استفاده کنی و ازشون خوشت بیاد.

شکلکهای جالب 
آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان محمد ارشان)
12 مهر 91 13:32
وای دیگه چیزی نمونده ها!
خوبه که خودتو سرگرم میکنی دوست من
من شدیدا منتظرم اتاق گوگولی رو ببینم!

آره عزیزم دیگه چیزی نمونده.انشاالله اتاقش تکمیل شد عکسشو میذارم.این روزهای آخری یکم دیر می گذره باید خودمو سرگرم کنم
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 مهر 91 12:43
مامانی زود عکس اتاقشو بذار تا من هستم ببینم...
آخه من بعد زایمان شاید نتونم تند تند بیام


اگه زودی بتونم آماده اش کنم حتما میذارم عزیزم.چون هنوز هیچ چیز اتاقش آماده نیست.تازه امروز می خوایم بریم برای خرید تخت و کمدش
عزیزم میدونم اونوقت دیگه حسابی آرشانی وقتتو پر می کنه
مامان آرین
15 مهر 91 2:16
سلام مامانی دیگه چیزی نمونده که ببینی این آرتین نانازی شکل کیه ایشالا که راحت وسالم بدنیا بیاد


سلام عزیزم.اره دیگه چیزی نمونده.انشاالله به گفته شما راحت و صحیح و سالم بیاد تو بغلم