شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

شمارش معکوس

1391/7/1 11:05
نویسنده : مامان سمی
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

سلام پسر قشنگم

امروز اول مهره بالاخره پاییز با تمام قشنگیهاش با خزان زیباش از راه رسید(مامانی عاشق لگد کردن برگ درختان خزان زده زیر پاهاش و شنیدن صدای خش خش اونهاست)  راستش پسرم همیشه دوست داشتم بچه ای داشته باشم که متولد پاییز یا بهار باشه و خدا نیز این خواستمو اجابت کرد(آخه منو بابایی هردو متولد بهاریم و پاییز هم برام همیشه حس خوب به همراه داشت)خدایا ازت ممنونم و عاشقانه دوستت دارم.وقتی سوم اسفند سال ١٣٩٠متوجه حضور زیبای تو در وجودم شدم رسیدن به فصل پاییز برام خیلی دور از دسترس بود اما واقعا این ٩ماه زود گذشت، لطف خداوند بود که بارداری خوبی داشتم.اما دیگه به پایان راه نزدیک میشیم پسرم و شمارش معکوس برای در آغوش کشیدنت آغاز شده البته نشانه های فرا رسیدن به اون لحظه زیبا هم پدیدار شده دردهای خفیف شکمی که دیشب یکی از اونها رو باز تجربه کردم بابایی دیشب بهت می گفت پسرم مامانتو اینقدر اذیت نکن آخه دیشب بیحال شده بودم و باباییت اصلا دوست نداره منو اونطوری ببینه اما نوازشهای بابایی خیلی موثر بود و حالمو تا حد زیادی دگرگون کرد(عاشقتیم بابا محسنniniweblog.com)

پسرمم از خدا خواستم تو این یکماه باقی مونده حسابی وزن بگیری و پسر قوی و سالمی باشی و هر وقت که صلاح خداوند بود پا به این عرصه خاکی بذاری.دیشب بابا محسن ازم می پرسید آرتینی کی بدنیا میاد؟ منم گفتم تاریخی که گفتن ٦آبانه اما زایمان طبیعی روز و ساعت مشخصی نداره از هفته آخر مهر باید منتظر قدمهای کوچکش باشیم تا اواسط آبان تا ببینیم گل پسری کی می خواد دیدگان مارو با چهره زیبا و دوست داشتنیش نورانی کنه.به هر حال راضی هستیم به رضای خدا و هر روزی رو که خدا در نظر بگیر بهترینه.niniweblog.com

 

 

اینرو بدون پسرم دائما به فکر تو هستم و لحظه لحظه با تو بودن و رشد یافتنت ،حتی امروز به فکر مدرسه رفتنتم بودم درسته همه میگن از این تنهایی لذت ببر که دیگه فرصتی برات باقی نمیمونه اما من لحظاتی رو که بعد از بدنیا اومدنت بدون تو سپری بشه دیگه دوست نخواهم داشت. 

 یه خنده زیبای تو به تمام زیبایی های دنیا می ارزهniniweblog.com

 

و مطمئن هستم با ورودت زندگی زیبای منو بابایی زیباتر و عاشقانه تر میشه چون تو گلی هستی از گلهای بهشتی که عطرت تمام فضای خونه رو فرا می گیره و با وجودت آرامش ما دو چندان میشه و با خودت نعمت به همراه میاری چون تو  پاک و معصومی.niniweblog.com

 

 

(سال ١٣٩٢ دیگه ما دونفر نیستم بلکه فرشته ای به نام آرتین در کنارمون هست که اولین بوسه تبریک سال جدید نثار گل پسرمون میشه)niniweblog.com


 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان نفسی
1 مهر 91 16:18
ممنون که به وبلاگ پسر من سر زدی گلم امیدوارم شاهزاده جونمون به سلامتی به دنیا بیاد


ممنون عزیزم.انشاالله
شقایق(مامان محمد ارشان)
2 مهر 91 13:16
واااااااای دیگه چیزی نمونده هاااااااااااااااااا


آره. دیگه آخرای بارداریم مثل خودت
مامان کیان کوچولو
10 مهر 91 11:31
عزیزم ایشالله که همینطور هم میشه و یه نی نی تپلی بدنیا میاری... مرسی که بهم سر میزنی به خدا من زیاد وقت ندارم که دیر به دیر میام حالا نینیت بدنیا میاد میبینی چی میگم

میدونم کیان خوشگله تمام وقتتو پر کرده همینکه هر از گاهی میای و برام پیغام میذاری خوشحالم می کنی