شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

دوباره روی ماهتو دیدم

1391/6/27 12:14
نویسنده : مامان سمی
274 بازدید
اشتراک گذاری

پسرقشنگم دیروز منو بابایی تورو از طریق تصویر سونوگرافی دیدیم.حسابی برای خودت شیطونی می کردی و ماشاالله بزرگ شده بودی.خداروشکر پسرم همه چیزت سالم و طبیعی بود فقط یه کوچولو وزنت از حد طبیعی کم بود که دکتر گفت باید استراحتمو بیشتر کنم تا تو بیشتر وزن بگیری.منو ببخش پسرم که با فعالیت بیش از حد باعث شدم کمتر وزن بگیری آخه مامانی اصلا تنبلی رو دوست نداره.اما از این به بعد بیشتر حواسمو جمع می کنم تا این ١ماه ونیم باقی مونده حسابی تپل مپل بشی.

عاشقتیم گل پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرین
18 شهریور 91 23:25
سلام .مرسی ازاینکه به ماسرزدید گلم ایشالا این یک ماه وخورده ای هرچه زودتر بگذره ونینی نازتون رو صحیح وسلامت بغلش کنید.هزارتا ماچ واسه فرشته ای که توراهه


ممنون از محبتت عزیزم
بردیا
19 شهریور 91 12:14
سلام مامانی
امید وارم یه نی نی خوشگل و شیطون و با مزه گیرت بیاد ممنون که به ما سر زدی عکس جدید بردیا رو هم الان گذاشتم.
بای


ممنون عزیزم.انشاالله
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 18:57
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین لینکش توی وبم هست اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم شماره 42
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 22:40
عزیزم مرسی که به ما سر زدین .. میدونم روز های خیلی قشنگی و داری سپری میکنی ایشالله که یه نینی ناز و تپل میگیری بغلت .. بوووس


ممنون عزیزم.انشاالله
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 22:41
عزیزم ایشالله که شکل ماما ن سمی جونش میشه .. منم همش تو این فکرا بوووودم
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 22:42
عزیزم من لینکت میکنم ...با افتخار
شقایق(مامان محمد ارشان)
26 شهریور 91 11:15
عزیزم ممنونم که به ما سر زدی...
پس تو هم مثل من رویای پاییزی داری؟
ایشالا آرتین گل به سلامتی بپره بغلت

انشاالله پسرامون صحیح و سالم بدنیا بیان
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 شهریور 91 17:08
پس کجایی خانومی؟ چرا دیگه آپ نشدی؟

هستم عزیزم ممنون که به فکرمی.آخه مثل شما خوش ذوق نیستم.هر روز میام به وبلاگ دیگران سر میزنم