شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

عیدانه(اولین پست سال92)

1392/1/18 10:53
نویسنده : مامان سمی
626 بازدید
اشتراک گذاری

 

ASDtags_SweetElf_hello.jpg

 

پسر گلم تعطیلات نوروزی هم خداروشکربه خوبی و خوشی پایان یافت،نوروز امسال خیلی با سالهای قبل فرق داشت،چون تو کوچولوی دوست داشتنی به جمعمون اضافه شده بودی و دلهای همه رو(به خصوص من و بابا محسن) با کارها و لبخندهای شیرینت غرق شادی می کردی،همونطور که تو آخرین پست ٩١ گفتم رفتیم به شهرستان آبا و اجدادی مامان و ١٣بدر هم همون جا بودیم بین فامیلهای پدری و مادری من،خیلی خوش گذشت،خداروشکر تو هم اصلا اذیت نشدی و اصلا هم غریبی نمی کردی به خاطر همین همه تورو بغل می کردن و بهت می گفتن پسر مهربون و غرق بوست می کردن و تو هم براشون حسابی می خندیدی و وقتی هم موزیک میذاشتن و شروع به رقص می کردن تو هم حسابی ذوق می کردی و دست و پاتو حسابی تکون میدادی(قربون پسر رقاصم)و اینکارت حسابی همه رو به خنده می انداخت،کلی هم عیدی جمع کردی،در کل عید ٩٢ خیلی خوب گذشت انشاالله که تا آخر سال به خوبی و خوشی بگذره(برای همه انشاالله)،فقط اینکه چون دائما تو بغل دیگران بودی و فقط موقع خواب پیش من می اومدی باعث شد که حسابی بغلی بشی و حالا که برگشتیم خونمون همش دوست داری تو بغلمون باشی و باهات بازی کنیم(خوشگلکم فکر کنم با این وجود دیگه نتونم تند تند به وبلاگت سر بزنم).راستی نازدونم کلی هم عکس و فیلم گرفتم البته بیشترشون دست جمعی و خانوادگیه و همه اقوام حضور دارن انشاالله در آینده همه رو می بینی،یه تعدادی رو که مناسب وبلاگت باشه انتخاب کردم و به یادگار برات گذاشتم.از خانواده بابا محسن بگم:مامان بزرگ نیره هم به همراه خانواده برای تعطیلات رفته بودن مشهد بعداز بازگشت به دیدنشون رفتیم حسابی اونجا بهت خوش گذشت،عمو مهدی خیلی دوستت داره(البته همه تورو دوست دارن) و کلی  باهات بازی کرد حتی اجازه داد با لب تاب و موبایلش(که واقعا روشون حساسه)بازی کنی و تو هم حسابی براشون خندیدی(متاسفانه دوربینمو با خودم نبرده بودم تا عکس بگیرم )،خلاصه آرتینم این تعطیلات خیلی زود و به خوبی به انتها رسید.

عاشقانه دوستت داریم آقا آرتین مهربون.0152.gif

  _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

شکلاتم و بابا جونش

niniweblog.com

نباتم و نه نه جون آراسته 

niniweblog.com

عسلم و نه نه جون حوریه

 niniweblog.com

فندقم و آقاجون یحیی

niniweblog.com 

niniweblog.com

سیدهای دوست داشتنیم

niniweblog.com 

niniweblog.com

١٣بدر و آرتینم در خوابی عمیق و ناز 

 

 niniweblog.com

شیرین عسلم و دایی رضا جونش   

 

 niniweblog.com

نباتم و دختردایی های مامان

 

niniweblog.com

دردونم و دخترعموهای مامان

niniweblog.com

مامان سمی و بابا محسن بدون آقا آرتینی(پسرم لالا کرده بود)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

behnaz
18 فروردین 92 16:56
salam garm o samimane man baraye to pesar nazanin noroz 92 behet tabrik migam va behtarin haro barat az khoda mikham omidvaram safar khosh gozashte bashe rasti baz mesl hamishe to axe ha kheyli holo shode bodi atrin jooooooooonam


سلام بهناز جونم.سال نوی توام مبارک.انشاالله سالی مملو از شادی و موفقیت داشته باشی.چشمات زیبا می بینه خانمی
نسرین خاله اسما
19 فروردین 92 0:11
به به چه گردش نوروزی خوبی چقدرم ماشالله آرتین جونی بزرگ شدی موهاتم زیاد شده عزیزم انشالله که همیشه تو خوشی باشین مامان سمی جون

برا آرتین جونی ومامان سمی جون
راستی خصوصی داری


ممنون نسرین جان.انشاالله شما هم همیشه خوش باشین عزیزم
مریم مامان سلما
19 فروردین 92 16:54
عزیزم خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته . چه جای با صفایی این جایی که رفتین . عکساتون همه خیلی قشنگ بودن


ممنون مریم جون.نظر لطفته.بله شهرستان اجدادیمون خیلی با صفاست
الهام
20 فروردین 92 12:34
به به به..
چه عجب!!چشممون به جمالتون روشن شد؟!
رسيدن به خير
تعطيلات به خوشي
بوس برا آرتين كوچولو و مامان دوست داشتنيش


ممنون الهام جون.خواهش می کنم .لطف داری عزیزم
مامان ملینا و کوروش
21 فروردین 92 9:30
الهی همیشه دلتون شاد و لباتون خندون باشه
آرتین جونم عاشقتم اون لپای خوشمزه تو هزار تا ماچ میکنم


ممنون عزیزم.ملسی خاله جون
پرهام ومامانش
21 فروردین 92 11:58
عکس درخت بیدت خیلی خوشگل ارتین جونم


ملسی خاله جونم.منم خیلی درخت بیدو دوست داشتم می خواستم برگهاشو بخورم
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 15:53
واییییی پستت را خوندم اما ببخشید یادم رفته بود برات نظر بذارم.خیلی خوب بود که عکس با همه نزدیکان داری عکسا خیلی ماندگارن.


خواهش می کنم عزیزم.بله عکس و فیلم ماندگارن
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 فروردین 92 15:56
سلام گلم... عیدتون مبارک


دلم براتو خیـــــــــــــــــــــــــلی تنگ شده بود


ببخشید ک دیر اومدم تقصیر خودم نبوود


خیلی عکسای زیبایی گذاشتی گلم


میبوسمتون


دوستتون دارم






سلام شقایق جون.دل ما هم برای شما تنگ شده بود.ممنون عزیزم.لطف داری







مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 18:37
عزیزم سلام عکساتوون خیلی خوشگله
به خدا بزرگتر ها نعمتن ..
باید قدرشونو بدونیم

عکس آخرتون خیلی نازه

جای خیلی قشنگیه البته اگه آرتین جونی هم بود قشنگ تر میشد


ممنون عزیزم.درسته گرانبهاترین نعمتهای خداوندین.اره خودمم دوست داشتم باشه اما لالا کرده بود و گذاشتیمش پیش مامانم
عمه جون مهناز
20 اردیبهشت 92 15:49
سلام جیگر خاله مهناز دلم واست یه ذره شده نفسم


دل ماهم برات تنگیده خاله مهناز جونی
خاله مهناز
20 اردیبهشت 92 15:55
عزیزمی


جونمی