شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

اندراحوالات هوای تهران در روزهای پایانی سال91

1391/12/21 16:10
نویسنده : مامان سمی
306 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم تا پایان سال فقط ٨ روز باقیست،در این روزهای آخر زمستان هوا خودی نشون داده،چندروز پیش برف بارید و امروز هم از صبح هوا ابری و بارانیه گاهی اوقاتم رعد و برقهای شدیدی میزنه،ساعت حدود ٣بعدازظهرم یه تکرگ فوق العاده زیبا شروع به باریدن کرد و من و تو گل پسری هم رفتیم و از پنجره اتاقت نظاره گر این رحمت الهی شدیم و بعد هم بابا محسن بهمون ملحق شد و خانواده خوشبخت کوچکمان از چارچوب پنجره این پدیده طبیعی جو رو نظاره گر شدیم و قطعا هر کدومون در ذهنمون آرزویی کردیم چون عزیز مادر روایت هست که میگه موقع نزول باران،برف و تکرگ درهای آسمان بروی بندگان باز میشه،منکه همچین مواقعی همیشه سرمو رو به آسمان می گیرم و دعا می کنم(امیدوارم این بارش نزول رحمت باشه چون این نوع تکرگها بعد از گرم شدن زمین که درختان شکوفه میزنن بسیار مضره انشاالله که گلها و درختان زیبا که روح بخش زمینن صدمه ای ندیده باشن)خلاصه بالافاصله چندتا عکس گرفتم  تا به یادگار از روزهای آخر سال٩١ بمونه.

 

niniweblog.com

فرزندم چه معصومانه و زیبا به بارش تکرگ نگاه می کردی، عزیز مادر کاش میدانستم در ذهن کوچکت چه می گذرد،اما یقین دارم تو هم در دلت با معبودت نجوا سر داده بودی!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرمر
21 اسفند 91 17:07
خوش بحالتون ما که رنگ برف رو اینجا تو جنوب نمیبینم این اولین زمستون آرتین کوچولوهاست


آخی ما بجای شما قابل بدونی می بینیم.آره عزیزم
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 20:32
خوشبجالتون عزیزم مرسی که با عکس ما را هم شریک کردین عکس آخر پسملی خیلی ناز افتاده


خواهش می کنم شقایق جون.چشمات ناز می بینه عزیزم
مریم مامان ارمیا
22 اسفند 91 2:32
ای جووووووونم .
هزار ماشالله چه عسلی شده این پسری.
یه دنیا بوووووس واسه چشای خوشگلت


قربون تو.ملسی خاله مریم جونم
الهه(مامان یاسان)
22 اسفند 91 15:03
ای جونم قربون اون شکلت که انقدر من دوسش دارم خوشبحالتون واقعا این اصفهان لعنتی که 2 الی 3 سال ما رنگ برف ندیدیم


ملسی خاله الهه جونم.آخی منم این پستو گذاشتم تا همه از دیدنش لذت ببریم
behnaz
22 اسفند 91 16:35
elahi man fadat sham ke che pak o masom negah mikoni


خدا نکنه بهناز جونم.
mumy
22 اسفند 91 18:46
وای چه برف خوبیییی خوشبحالتوووون
چه پسمل جیگرییییییییی ماشاالله
شرمنده نمیتونم بهتون سر بزنممممم صبح تا شب گرفتار این وروجکمممم


ممنون عزیزم.اشکالی نداره مامانی درک می کنم
شقایق مامان آرشا
22 اسفند 91 22:10
باز یادم رفت خصوصی بدم


حواسم هست خانمی تایید نمی کنم.ممنون از جوابت
الهام
23 اسفند 91 14:59
فقطططط آرتین جونی


ملسی خاله جون عزیزی