شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

آرتین و قورقوریش

1391/12/3 14:22
نویسنده : مامان سمی
257 بازدید
اشتراک گذاری

 نازدونه مامان،امروز بردمت تو آشپزخونه تا ناهار درست کنم (آخه پنج شنبه ها بابا محسن ناهار میاد خونه وگرنه مامان اهل ناهار درست کردن واسه خودش نیست) می خواستم جلوی چشمم باشی و تنها نمونی(وگرنه عاشق برنامه کودکی بیشتر اوقات میذارمت تو صندلیت جلوی تلویزیون و به کارام میرسم)، بنابراین گذاشتم تو گهوارت و آوردمت تو آشپزخونه و خودمم مشغول آشپزی شدم،تو هم حسابی با  قور قوری مشغول حرف زدن و آواز خوندن و شکلک درآوردن براش شدی از طرفیم حرص می خوردی که چرا نمی تونی بگیریش بالاخره بعد از گذشت نیم ساعت دیگه عصبانی شدی و جیغ کشیدی(البته منم دیگه غذامو پخته بودم)و دیگه نمی خواستی اون تو باشی(خوشگلم چون غلت میزنی مجبورم کمربند گهواره رو ببندم تا زبون لال نیفتی پایین هر چند اصلا از کمربند خوشت نمیاد).ماچ

 

 اینم از عکساش(ببین مامان چه می کنه هم آشپزی هم عکاسی هم مراقبت از تونیشخند)

 

 

و در انتها آرتین خسته از تلاش و ناکام از بدست آوردن قورباغش در خوابی ناز

 

فدای خودتو تک تک اعضا،جوارح و سلولهای بدنت نازگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهناز
3 اسفند 91 16:34
الهی من فدات شم عشقم /عمرم/ نفسم خوشگلم که تو انقدر اقا هستی و اروم فدای لالا کردنت که چقدر زیباهست یه دنیا ماچ برای ارتین جونی و مامان گلش مااااااااااااااااااچ


خدا نکنه بهناز جونی.خیلی ممنون عزیزم.تو به ما خیلی لطف داری خانمی.داداشم باید قدرتو بدونه که اینقدر مهربونی
الهه(مامان یاسان)
3 اسفند 91 16:52
وای خدا من عاشق اون عکس 5مت شدم
قربون اون قیافه نمکیت برم
سمیه جون خودمونیمو قیافش کپ خودته


خدا نکنه خاله جون.ملسی خاله مهربون.همه میگن شبیه من نیست.جالبه! شما اولین نفری هستی که میگی آرتین شبیه منه
ترنم
3 اسفند 91 19:54
الهی فدات شم آرتینم ماشالله به گل پسری که انقدر ماهه که با قور قوری خودشو مشغول کرده ٰعاشقتم جگر طلایه من


خدا نکنه خاله ترنم مهربون.آره خاله جون قور قوری رو دوست دارم
نیم وجبی
3 اسفند 91 21:13
وای خوشگلم خوب خودتو سرگرم کردیاااااا
حسابی خوشمزه شدی خوردنیییییییی


قربون تو خاله نیکو جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 اسفند 91 13:28
وایییییییییییییییییی
ارشان هم همش نمیتونه ی چیزیو بگیره حرص میخوره
من ک خیلی دلم میسوزه


اره خوب آدم دلش میسوزه چون زبون ندارن این خوشگلا


مامان ملینا و کوروش
4 اسفند 91 20:50
فدای اون نگاهت عزیزم
مامان سمی جون وقتی میزاریش تو گهواره خیلی مراقب باش و کنارش باش چون الان دیگه در شرف غلت زدنه خدا نکرده اتفاقی برای گل نازمون نیافته. البته ببخشید قصد فضولی ندارم فقط نگرانش شدم


خدا نکنه خاله جون،بله عزیزم حواسم هست ممنون از یاد آوریت بهرحال شما تجربت بیشتره،البته وقتی کمربندو می بندم نمی تونه برگرده
مرمر
7 اسفند 91 0:41
اصلا قیافش به ادم ارامش میده مظلومی توقیافش موج میزنه الهیی فداش شم


ملسی خاله جونم