شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

متاسف برای برخی از انسان نماها

1391/12/1 17:48
نویسنده : مامان سمی
232 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر وبلاگ اون آدم روانی که حتی عکس آرتین منم گذاشته بود جزو بچه های پرورشگاهی(نوشته بود همه این بچه ها والدینشون مردن و یا سر راه گذاشته شدن) حذف شد.دوستان عزیز بهتره کد راست کلیک ممنون رو تو وبلاگتون قرار بدین تا نتونن از عکس بچه های خوشگلتون اینطوری سواستفاده کنن.

آدرسشم:www.parvareshgah.niniweblog.com بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مریم
1 اسفند 91 19:04
ممنون از اطلاعت البته من که ندیدم حذف شده بود وبلاگش ...واقعا که بعضیا مشکل دارن...


بله به مدیریت گزارش دادم حذف شد
الهه
1 اسفند 91 19:12
خدا ازش نگذره کدوم آدم احمقی این کارو کرده بود سمیه جون من این آدرسو وارد کردم باز نکرد


آدم روانی زیاده.وبلاگش حذف شد
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 20:02
نمی دونی چقدر ناراحت شدم نمیدونم
منظورشون از این کارا چیه انشالله که آرتین جونم همیشه سایه پدر و مادر بالای سرش باشه
اون وبلاگم فکر کنم حذف شده انشالله



ممنون نسیرین جون.بله حذف شد
نیم وجبی
2 اسفند 91 12:21
وای واقعا شوکه شدم عجب آدمایی پیدا میشن واقعا مجازاتشون باید بیشتر از حذف شدن وبلاگ باشه
خداروشکر که حذف شده


بله ای کاش میشد بیشتر از حذف وبلاگشون مجازات بشن
مامان فتانه
2 اسفند 91 12:52
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´



حتما عزیزم
شقایق مامان آرشا
3 اسفند 91 0:21
آخه ای عزیزم. از کجا متوجه شدی؟چه مردم ازرایی ةستن تو دنیا.


بصورت اتفاقی به وبلاگش بر خوردم با دیدن عکسها بچه ها خیلی ناراحت شدم خیال می کردم واقعا این بچه ها پرورشگاهین براش کامنت گذاشتم و ابراز همدردی و تشکر کردم.چند دقیقه ای نگذشته بود که دوباره به وبلاگش سر زدم دیدم عکس آرتینم گذاشته آدم عوضی،روانی این بود فهمیدم یه دروغ گویه روانیه بعدشم من ساده اصلا به زیر عکسهای بچه ها توجه نکرده بودم آدرس نی نی وبلاگشون زیر عکساشون بود به چندتا از مامانا خبر دادم ازش شکایت کردیم و وبلاگش حذف شد.
مامان ملینا و کوروش
4 اسفند 91 20:47
وای عجب آدم دیوانه ای بوده خدا ازش نگذره. خیلی خوش شانس بودی که تونستی پیداش کنی و حذفش کنین از گجا معلوم شاید عکس بجه های ما رو هم گذاشته بوده ممنون ازت مامان آرتین جون. همه ی مامانا مدیون دقت و توجه شما هستیم. بوس


خواهش می کنم عزیزم.اینجور آدمای روانی کم نیستن
مامان کیان کوچولو
5 اسفند 91 15:10
واای واقعا ً ناراحت شدم چه عذابی کشیدی ..


اره اون لحظه با دیدن عکس آرتینم داشتم داغون میشدم
مرمر
7 اسفند 91 0:35
وای من وبلاگشو دیدمولی فقط عکس دختربچه ها رو دیدم چقدم دل سوزوندم چقد روانی زیاده اخه واسه چی اینکارا رو میکنن


عزیزم روانیه دیگه