شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

پیش بند

1391/11/18 12:54
نویسنده : مامان سمی
259 بازدید
اشتراک گذاری

نبات مامان از دیروز برات پیش بند بستم،درسته که پیش بند رو باید زمانی می بستم که به تو عزیز دلم غذا میدادم(بی صبرانه منتظر اون روزم)اما چون دائما دستتو می خوری و آب دهنتم خیلی میریزه رو لباست برای اینکه خدای نکرده از خیس شدن لباست مریض نشی مجبور شدم پیش بند برات ببندم)پیش بند کوتاه اذیتت می کرد چون هربار غلت میزدی می افتاد رو صورت نازت و نمی تونستی بزنیش کنار این بود که این پیش بندو برات بستم، اولش زیاد ازش خوشت نمی اومد و هی می کشیدیش اما بعد بهش عادت کردی و گاهیم تو دهنت می کنیش یا می گیری تو دستت باهاش بازی می کنی.الهی من قربون تو پسر خوشگلم برم(به قول مامانی قربونت برم هر روز هفته).

 

niniweblog.com

عاشقتم آرتینم

یکی یکدونم                  چراغ خونم                   گل گلخونم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امير حسين
18 بهمن 91 13:28
اي جانننننننننننم
خاله پيش بندتو بخوره!!
چه ژستيم گرفته!شازده


ممنون خاله جون.از بس مامانم ازم عکس می گیره دیگه بلدم چه جوری ژست بگیرم
شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 14:48
سلام.مامانی یک کم دیگه صبر کنی همه چی می خورم.


سلام عزیزم
آره قربونش برم تقریبا 2ماه دیگه باید شروع کنه به غذای کمکی خوردن عسلم


نیم وجبی
18 بهمن 91 18:24
قربون خوداتو پیش بند خوشگلت
عکس سومیه عاشقشم


ممنون خاله جووون





نیم وجبی
18 بهمن 91 21:57
عزیزم به مسابقه دعوتت کردم برو بیا وبم


باشه عزیزم
مرمذ
20 بهمن 91 13:45
ای جون دلم که انقد اقایی
من از الان برا ارتین میبندم اخه شیر میخوره همش از کنار دهنش یه مقدارشو میریزه



ممنون خاله جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 بهمن 91 17:02
دقیقا مثل ارشان...
ولی ارشان من اصلا پیشبندشو دوس نداره
نازی خاله


منم اول دوست نداشتم خاله اما کم کم بهش عادت کردم