شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

تمام دنیا یک طرف تو یک طرف آرتینم

1391/11/17 16:00
نویسنده : مامان سمی
222 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم مثل همیشه(پسرم از وقتی ٤٠روزت شد دیگه خودم حموم می برمت) باهم آب بازی کردیم و تو حموم کلی برات آواز خوندم و باهات حرف زدم و حسابی خوش گذروندیم ،بعدش که اومدی بیرون و شیرتو نوش جون کردی هر کار کردم نخوابیدی و نق زدی پیش خودم فکر کردم بهتره خستت کنم تا شاید اینطوری بخوابی بنابراین ازت کلی عکس و فیلم گرفتم و بالاخره با اون همه عکسی که گرفتم دیگه خسته شدی و بعدش لالا کردی، انشاالله یه روز کلی عکس از حموم دامادیتو بگیرم پسرم اما اون موقع خسته نشی بگیری بخوابی و عروسمو تو آرایشگاه بکاری گل گلکمniniweblog.com

 

niniweblog.com

اینم چندتا از اون عکسها:

مامان بسه آخه من خسته شدم 

الهی فدات بشم ،تو این عکس آخری معلومه حسابی خسته شدی

niniweblog.com

عاشقانه دوستت دارم یکدونه مامان

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق(مامان محمد ارشان)
17 بهمن 91 18:36
عافیت باشه نانازی
به به ب ممامان هنرمند با این عکسای ناز


ممنون خاله جون.من مدل مامانم دیگه
مرمر
20 بهمن 91 13:51
میگم هزار ماشالله انقد اقا و معلومه میشینه میزاره مامانیش انقد عکسای خوشگل بگیره ازش


بله پسرم یه پارچه آقاست با مامانش تو عکس گرفتن حسابی همکاری می کنه