شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

ترانه ای برای آرتینم

1391/11/10 18:47
نویسنده : مامان سمی
222 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این ترانه رو وقتی تو،تو دل مامان بودی و تکون می خوردی دست میذاشتم روی شکمم برات می خوندم الانم تورو می نشونم روی پاهام دستاتو با دستام می گیرم و بالا و پایینت می کنم و برات می خونمش تو هم خیلی خوشت میاد و همش می خندی و از خودت صدا در میاری.قربونت برم که اینقدر شیرینی که شیرین ترین عسلهای دنیا هم در برابر تو تلخ هستند.

niniweblog.com 

یه پسر دارم شاه نداره    از خوشگلی تا نداره   به کس کسونش نمیدم   

 به همه کسونش نمیدم                                       به راه دورش نمیدم

niniweblog.com

شاه میاد با لشگرش     پرنسس ها دور و برش    واسه دختر کوچیکترش   

                                             آیا بدم؟آیا ندم؟

niniweblog.com

به کسی میدم که کس باشه                            پیرهن تنش اطلس باشه  

خوشگل باشه و ملوس باشه

niniweblog.com

آرتین میاد میگه مامان                            کی گفته که من زن می خوام؟!  

تا تورو دارم غم ندارم                              تا تورو دارم زن نمی خوام

niniweblog.com

الهی مامان فدات بشه        فدای اون دلت بشه        تو جون من، تو عمر من

تمام زندگی من

niniweblog.com

گاهیم اینو می خوندم و می خونم:

ای قشنگتر از دریا                      ای آرتین ناز ما                      تنها تو کوچه نیا 

niniweblog.com

دخترای محل دزدن          عشق مارو می دزدن             جون مارو می دزدن

niniweblog.com 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرهام
10 بهمن 91 19:19
چه نی نی خوشملی


چشمات خوشگل می بینه عزیزم
ارشیا
10 بهمن 91 19:30
داداشی شلام
به مامای بگو این ترانه رو بده تو عروسیت بخونن ایشالله


باشه بابا ارشیا حتما به مامانم میگم
دایی رضا
10 بهمن 91 20:44
ارتین جونم مامانت شعار هم بوده خبر نداشتیم بیا دو تای سرمایهامونو بذاریم رو هم خرج مادرت کنیم حیف نیست برای این استعداد سرمایه گذاری نشه یا بفرستیمش اکادمی گوگوش جهانیش کنیم ارتین احتمالش زیاده اول بشه نظرت چیه از فردا دست به کار شیم فکراتو خوب بکن حیفه این همه استعداد بوووووووووووووس


بله دایی جون مامان من حرف نداره تازه دایی جون خبر نداری خودمم قراره خواننده بشم آرتین خواننده نسل جوان.ما خانواده با استعدادی هستیم
مرمر
11 بهمن 91 0:03
ارتین جون چه مامان خوبی داری برات اینقد شعرای قشنگ میخونه خدا برای هم نگهتون داره


ممنون خاله جوونم
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 بهمن 91 12:15
چه با مزه ممنم از این شعرا زیاد میخونم


پس بیشتر مامانا مثل همن