شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

شکرت خدا

1391/5/21 16:15
نویسنده : مامان سمی
295 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم با لطف ایزد منان 6ماهگیتم به خوبی به پایان رسید و چند روزی هست که وارد ماه هفت شدی.خیلی دلم برات تنگ شده امیدوارم 2ماه باقی مانده هم به خوبی همین 7ماه سپری بشه و آبان ماه روی همچو ماهتو ببینم و گرمای بدنتو در آغوشم حس کنم.مامانی چندروز دیگه می خوام برم سونوگرافی بی صبرانه منتظر اون روزم تا دوباره تو مانیتور ببینمت مطمئنم حسابی بزرگ شدی الهی من فدای تک تک اعضای بدنت بشم.الانم که دارم این مطلبو می نویسم حسابی داری تو دل مامان شیطونی می کنی.عاشقتم دیوانه وار.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 17:15
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........





ممنون عزیزم