شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

تبریک آرتین جون به بابا محسن

1391/11/1 15:37
نویسنده : مامان سمی
218 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین میگه:آقوووو.آآآآآآآآآآآآآآآآ.قیقه قیقه.هه هه هه.إقه إقه.آوآوآو.اوم اوم اوم.ما ما ما

 ترجمه مامان سمی:بابا محسن عزیزم گرفتن مجوز انتشاراتت را با نام انتشارات اندیشه طلایی را بهت تبریک میگم.

همسر عزیزم من هم به نوبه خودم و دوباره بهت تبریک میگم همونطور که با چاپ اولین کتابت که مصادف بود با آشنایمون و یک نسخه از اون رو به من تقدیم کردی و من اون روز بی نهایت خوشحال شدم و حال نیز بابت تلاشت جهت گرفتن مجوز و موفق شدنت را صمیمانه تبریک می گوییم و بی نهایت خوشحالیم، تو لایق بهترینها هستی(البته من و آرتین هم جزو اون بهترینها هستیم)ما بهت افتخار می کنیم گلم.

این هم چندتا عکس از آرتینم بعد از شنیدن این خبر مسرت بخش.

 niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رجبی
1 بهمن 91 15:13
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
نیم وجبی
1 بهمن 91 18:15
از صمیم قلب بهتون تبریک میگم انشالله که همیشه تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشین
عکسا مثل همیشه قشنگ بودنواسه آرتین جون



ممنون عزیزم.شما هم موفق باشی
نسرین خاله اسما
1 بهمن 91 18:43
سلام مامان سمی رمزو براآرتین جون فرستادم


ممنون عزیزم
بابا محسن
1 بهمن 91 19:21
ارتین بابا ممنون پسر خوبم زود بزرگ شو میخواهم برات داستان بخونم


باشه بابا جونم.دوستت دارم
مامان ملینا و کوروش
2 بهمن 91 19:10
سلام دوست عزیز تبریک برای داشتن خانواده ای خوب و شاد و آرتین ناز و زیبا
قالب وبلاگتون هم خیلی قشنگه و بهتون تبریک میگمثبت انتشارات همسرتون هم تبریک میگم موفق باشید. اگه دوست داشتین به وبلاگ پسر کوچولوی ما و دختر 8سالم هم سر بزنید تا با هم دوست بشن
اینم وبلاگ دخترم:aramejanam.niniweblog.com
lممنون


ممنون عزیزم از ابراز محبتت.با افتخار پسرم دوستیتونو قبول می کنه
مریم مامان سلما
7 بهمن 91 0:55
عزیزم تبریک میگم بهت از طرف من به مامان و بابا هم تبریک بگو انشاالله که در همه مراحل زندگی موفق باشین در کنار هم خوش باشین


ممنون مریم جون.خیلی لطف کردی عزیزم