شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

خواب شیرین

1391/11/1 22:47
نویسنده : مامان سمی
194 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر می خوام از عادت خواب شبانت بگم تا برات به یادگار بمونه.

گل پسرم اول اینکه تو زودتر از ساعت11:30شب نمی خوابی وقتی هم که خوابیدی البته باید بغلت کنم دور خونه رژه برم تا بخوابی بعد روی دستم کنارم می خوابی تا چند ساعت حدود ساعت1نصف شب باید در همون حال بخوابی گاهیم با دستم تکونت میدم و دستم نقش گهواره رو بازی می کنه (اینم بدون عشق مامان دستم تو اون چند ساعت خشک میشه و درد می گیره اما اون درد برام شیرینه چون آرامش تورو بهمراه داره و هیچ لذتی برای یک مادر بالاتر از آرامش فرزندش نیست) اونوقت میذارمت سرجات وگرنه بیدار میشی و گریه می کنی نیمه شبها هم گاهی اوقات فکر کنم خواب بد می بینی و یهو می پری باید اول منو با چشمهای خوشگلت نگاه کنی و مطمئن بشی کنارتم و بعد با نوازش کردن صورت ماهت و موهای لطیفت دوباره به خواب بری.فرشته کوچک من همیشه راحت و آروم بخواب که من و بابا محسن تا زنده ایم هیچ وقت تنهات نمی ذاریم.

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی رضا
1 بهمن 91 21:01
ارتینم روز به روز داری مردترو خوشگل تر رو ناز تر میشی و یادت نره قدر مادره دلسوزو فداکارتو که تمام زندگی منم هست رو همیشه و در هر لحظه و همه جا بدونی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس تمام زندگی دایی


ملسی دایی جونم.ما هم خیلی دوستت داریم
مامان ملینا و کوروش
2 بهمن 91 19:26
خواب خوشی داشته باشی آرتین جونی با اجازتون لینکتون کردم


ممنون خاله جون.لطف کردی