شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

آرتین و دوستان عروسکیش(آنیتا و آرسین)

1391/12/5 9:30
نویسنده : مامان سمی
358 بازدید
اشتراک گذاری

 آنیتا،آرتین،آرسین 

شکرکم این سه تا اسم،اسمهایی هستند که مامان خیلی دوستشون داره که اگر دختر میشدی قطعا اسمت آنیتا میشد چون بابا محسن با آنیتا و آرتین موافق بود و از آرسین خوشش نمی اومد می گفت یکم دخترونست،بنابراین چون مامان از اون دو تا اسم هم خوشش میاد اسم عروسکاتو گذاشته آنیتا و آرسین.

 

عاشقتم عروسکم

بخورمت شیطون

 

میمیرم برات ملوسکم 

 

ماجرای انتخاب اسمتم که قبلا یه پست برات گذاشتم(ماجرای انتخاب نام آرتین جون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهناز
5 اسفند 91 10:47
mashaalah be in khoshgel tala ke har rang lebas miposhe behesh miyad o jazab mishe .che arosak haye ghashangi ham dari jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigar


چشمات قشنگ می بینه خانمی.پسرم از زیباترین عروسکهای دنیا هم زیباتره
شقایق مامان آرشا
5 اسفند 91 13:18
ای جان گردنبندشو ببین


مامان الله انداخته گردنم که حافظم باشه خاله جون
مامان شازده اميرحسين
6 اسفند 91 10:51
عزيزم!!!!!!
چقدر ماشالا ماشالا خواستني هستي شما گل پسر
سمي جون اسپند يادت نره


ممنون خاله جون.لطف داری عزیزم.چشم دود می کنم گلم(البته هر روز اینکارو می کنم)
مریم مامان ارمیا
6 اسفند 91 14:12
قربونت برم عروسک خوشگل خاله.


خدا نکنه خاله جونی.خوشحال دوباره بهم سرزدی.آخه دلم برات تنگ شده بود
سارا مامان آرتین
6 اسفند 91 18:28
ای جونم ... من میخوام اسم دخملمو " آنیتا" بذارم...
بوووووووووووووووووس


انشاالله.من که عاشق اسم آرتین و آنیتام