شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

زیستن بدون فرزندم هرگز

1391/11/27 19:45
نویسنده : مامان سمی
263 بازدید
اشتراک گذاری

برای خندیدن وقت بگذارید ...
زیرا موسیقی قلب شماست.
برای گریه کردن وقت بگذارید ...
زیرا نشانه یک قلب بزرگ است.
برای زندگی کردن وقت بگذارید ...
زیرا زمان به سرعت می گذرد و هرگز باز نمی گردد.
ماموریت ما در زندگی«بدون مشکل زیستن» نیست،«با انگیزه زیستن»است.

جون مامان

عمر مامان

بهانه خندیدمان،موسیقی آرام بخش قلبمان،بهانه گریستنمان از فرط شوق،انگیزه زیستنمان:

تو هستی آرتینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان شازده اميرحسين
28 بهمن 91 12:08
الههي
آرتين خان چه قيافه اي هم گرفته ها!!!!!!


آره خاله جون خوب بلدم ژست بگیرم
ترنم
29 بهمن 91 13:26
عزیز دلم منم با افتخار لینکت کردم


ملسی خاله ترنم
بابای ارشیا
29 بهمن 91 18:28
داداشی جات راحته؟ خوش میگذره ؟ الهی همیشه شاد و سرحال ببینمت ناز پسر


بله بابا ارشیا صندلیمو دوست دارم توش میشینم کارتون می بینم و آواز می خونم.ممنون از لطفتون بابای مهربون
شقایق(مامان محمد ارشان)
30 بهمن 91 11:10
جیگرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بوس واسه خودت و مامان مهربوونت


ممنون عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
30 بهمن 91 11:11
دوست جونم خیلی دلم میخواد ببینمت
اگر برات مقدور بود ی عکس از خودت بذار ببینمت
دوستتون دارم


حتما عزیزم یه پست بهش اختصاص میدم
نسیم
30 بهمن 91 13:36
عزیییییییییییییییییزم چه حالی میکنه اون تو

ماشا...بزرگ شدیا خاله
چقدر زود نینیامون بزرگ میشن


آره خاله جون ماشاالله بزرگ شدم
شقایق(مامان محمد ارشان)
30 بهمن 91 14:52
گل ، محمدارشان بهت رای داد!


ملسی دوست خوبم ارشان جون
مامان علیرضا
1 اسفند 91 11:20
ماشالا به گل پسرتون


ممنون عزیزم
مامان ملینا و کوروش
1 اسفند 91 13:14
فدات شم خوشمزه ی خاله بوس گنده


مرسی خاله جونی
بهناز
3 اسفند 91 11:11
ماشاالله واقعا که پسر زیبا و برازنده ای دارید با ارزوی بهترین ها واسه ارتین کوچولو ما بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون گلم.منم برات آرزوی موفقیت دارم