شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

هیچ وقت نترس پسرم

1391/5/25 16:49
نویسنده : مامان سمی
283 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم نخواهم گذاشت پوست پاهای لطیفت زمین سخت را لمس کند نه با این پاپوشها و جورابها که برایت خریده ام بلکه جای پاهای تو همیشه روی چشمان من است. پس از سختیها هراسی به دل راه نده که من می کوشم همیشه راه را برایت هموار کنم تا خاری به پایت نرود.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان نفسی
26 مرداد 91 2:36
وای مرسی خانمی کهو ب ماهان من سرزدی واسمشو جزو دوستان گل پسرت شاهزاده اینده گذاشتی دستت درد نکن با این م کفشا وجوراب ای ناز مامان مهربون خدا چشاتو سالم نگداره برای دیدن روی ما پسرمون


ممنون عزیزم
احمد
27 مرداد 91 11:29
پسرم وقتی که تو دنیا بیای چراغ خونه‌ام رو روشن می‌کنی پسرم وقتی بیای با خنده‌هات به دلم رنگ جوونی می‌زنی