شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

دردونه مامان سمیه

1391/11/7 14:12
نویسنده : مامان سمی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

5شنبه شب خونه مامانی مهمونی بود و همه فامیل من دور هم جمع بودن تو گل سرسبد مجلس بودی دست به دست همه می چرخیدی و همه درباره چهره نازت نظر میدادن،یکسری می گفتن شبیه دایی رضا هستی، یکسری دیگه می گفتن شبیه بابا محسنی، یک عده می گفتن شبیه منی،یک عده اندکم می گفتن شبیه دختر خاله هاتی،خلاصه اینکه همه از دیدن تو لذت می بردن(درست گفتن اگر تو مجلسی بچه باشه غیبت در اون مجلس نیست) و می گفتن ماشاالله بزرگ شدی تو هم حسابی براشون لبخند میزدی و صدا از خودت در میاوردی(قربون تو پسر نازم)کل جمعیت از تو خوششون اومده بود و می گفتن پسر دوست داشتنی و زیبایی هستی و ازم خواستن همون جا برات اسپند دود کنم و صدقه کنار بذارم.بالاخره طبق نظر جمع بیشترین آرا رو هم از لحاظ شباهت بابا محسن و دایی رضا به خودشون اختصاص دادن(به علت اینکه دایی رضا سرما خورده بود نشد باهاش عکس بندازی  منو خاله کلی کار داشتیم و باید به مامانی کمک می کردیم، اما مامان جان این رو بدون تو شبیه هرکسی باشی برای من فرقی نداره چون همه این افراد که گفتن شبیهشون هستی رو از صمیم قلب دوست دارم و خوشحال که شبیه اونها باشی،خدارو شاکرم که پسر سالم و باهوشی دارم و از نظر من زیباترینی(حتی اگر چهره زیبا هم نداشتی باز هم پسرم هستی و برای من تک و بی همتایی).پسرم اگر تو برای دنیا یکی باشی برای من همه دنیایی و بدون تو یک لحظه نمی تونم زندگی کنم.عاشقانه و دیوانه وار دوستت دارم گل پسرم.

niniweblog.com

دختر خاله ات آرزو جونی

دختر خاله ات آیناز خوشگله

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی
7 بهمن 91 14:50
سلام آره واقعا که خیلی شبیه دخترخاله هاشه به خصوص رنگ موهاش و حالت چهرش پس قطعا به خودتون رفته که شبیه دخترخاله هاشم شده
ماشالله به آرتین جون نازم


ممنون عزیزم
ملسی خاله جون.پس چرا برام آدرس وبتو نذاشتی بهت سر بزنم
هدی
7 بهمن 91 16:00
شرمنده من وبلاگ ندارم...
اگه خواستید آدرس ایمیلمو میذارم براتون


دشمنت شرمنده.باشه عزیزم
مریم مامان ارمیا
7 بهمن 91 16:00
سمیه جون پسرت هم خوشگله هم عسل.
من که دستم بهش برسه میخورمش


ممنون مریم جون چشمات خوشگل می بینه
خاله جون خواهش می کنم منو نخور
پریسا
8 بهمن 91 18:11
عزیزم چشمهای گرد خوشگلتو بخورم.پسر چقدر عسل شده ماشالا


قربون تو پریسا جونم دوست خوب و با معرفتم