شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

اعتراف

1391/10/27 12:25
نویسنده : مامان سمی
232 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم می خوام یک اعترافی برات بکنم :

اون ٤سالی که تو رو نداشتیم همیشه فکر می کردم هیچ عشقی بالاتر  و زیباتر از عشق من و بابا محسن بهم تو زندگیمون وجود نداره اما حالا طعم شیرین داشتن تو بهم اثبات کرد عشقی بالاتر و زیباتر از عشق به فرزند نیست.میدونی چرا پسرم؟چون تو از پوست، گوشت و خون جفتمون هستی و ما در چهره زیبای تو خودمان را می بینیم،با آمدن تو مثلث عشق من و بابا کامل شد و تو بالاترین راس این مثلث هستی  دیگر راسها من و بابا هستیم و اضلاع آن خانواده های من و بابا محسن و محیط مثلث را عشق به خدا فرا گرفته که برترین عشق است.

خدایا زبانم از اینهمه الطافت قاصر است فقط می توانم بگویم سپاس بیکران.

 

 شکلکهای جالب آروین 

 

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهناز
28 دی 91 11:31
عزیزدلم خیلی نازو مامانی هستی عاشقتم
زن دایی




دیگه باهات آشتی کردم زن دایی.چشمات خوشگل می بینه
مامان دوقلوها
28 دی 91 13:50
الهی فدات بشم چقدر نازی عزیز دلم.


خدا نکنه خاله جون.ممنونم
مامان کیان کوچولو
28 دی 91 22:17
آخی عزیزم چقدر بزرگ شده و تغییر کرده این شاه پسر ماشالله .. عزیز دلم ..



اره ماشاالله پسرم مرد شده.الهی فداش بشم
نیم وجبی
29 دی 91 18:24
وای عزیییییزم چه خوشگل تر شدییی


ملسی خاله.چشمات خوشگل می بینه
بابای ارشیا
30 دی 91 16:45
فدای جدّت بشم آسید آرتین
خوشتیپ و خوش تریپ و خوش سیما و نورانی هستی تازه مردونگی خاصی هم از چشات پیداست الهی پاینده باشی داداشی


ممنون بابا ارشیا که بهمون سر زدین.نظر لطفتونه
مریم مامان سلما
30 دی 91 18:46
الهی روز به روز عشقتون به هم بیشتر بشه و در کنار هم خوش و خوش بخت باشین


ممنون عزیزم همچنین شما
ارشیا
30 دی 91 23:44
با افتخار لینک شدید

ممنون
SAMINA
3 بهمن 91 20:07
Xkhoda baratun bebakhshe ......


ممنونم.ای کاش آدرس سایتتون برام میذاشتین بهتون سر میزدم
پریسا
4 بهمن 91 16:52
آخ جیگرم چه ناز می شینی رو مبل


ممنون خاله پریسا جونی