شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

انتظار شیرین

1391/8/2 14:14
نویسنده : مامان سمی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیلی مامان❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خوبی پسرم.قطعا خوبی چون خداروشکر ورجه ورجهات نشون دهنده خوب بودنته

قبل از اینکه خودم به این روزهای پایانی نزدیک بشم هر زن بارداری رو میدیدم از این روزهای آخر شاکی بود اینکه چقدر دیر میگذره و چقدر شرایطشون سخت شده و به منم می گفتن منتظر همچین روزهایی باش.اما مامانی اصلا همچین چیزی برای من اتفاق نیوفتاد این روزها داره خیلی زود می گذره از طرفی خیلی دوست دارم هر چه زودتر بغلت کنم، ببوسمت، نوازشت کنم، بوی تنتو حس کنم از یه طرف دوست ندارم از دل مامانی بیای بیرون ! دچار یه جور حس دوگانه شدم.این روزها همه دوست و آشنا منتظر بدنیا اومدن تو هستن و هر لحظه گوش بزنگ و دائم از خودم،مامانی و خاله می پرسن آرتینی نیومد؟بابا محسنت هم از این معقوله مستثنی نبود هر روز تو محل کارش ازش می پرسن پسرت نیومد؟

میگن انتظار شیرین نیست اما این انتظار خیلی شیرینه پسرم انشاالله روزی پدر میشی و منتظر ورودت بچت و حس منو بابا محسن رو اون موقعست که درک می کنی.از خدا خواستم هر روز و ساعتی که به صلاحته بدنیا بیای.پس ما همچنان منتظر میمونیم تا ببینیم خداوند برایمان چه روز و ساعتی رو جزو قشنگترین روز و ساعت زندگیمون رقم زده

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان ارمیا
2 آبان 91 17:39
سمیه جون برای منم دقیقا همینطوره،روزا داره تند وتند میگذره .فکر کنم به ما دوتا خیلی داره خوش میگذره


خداروشکر مریم جون که برای شما هم اینطوریه.نشون میده خداوند لطف بزرگی به ما کرده که بارداری خوب و نی نی های بی آزاری داریم
مامان بچه
3 آبان 91 11:33
والا منم دارم انتظار اومدن آرتین جونی رو میکشم چه برسه به شما


عزیزم شما لطف داری
نسیم
7 آبان 91 20:05
پس پسمل نازت کی میاد ما عکسشو ببینیم؟من همچنان منتظرم