شاهزاده ما،سید آرتین جونیشاهزاده ما،سید آرتین جونی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

✿آرتین جونی دردونه پاییزی ما ✿

شروع گردش دو نفره

1392/2/6 11:00
نویسنده : مامان سمی
924 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان

عشق مامان چندروزی تو هفته ای که گذشت باهم عصرها می رفتیم بیرون(داخل شهرکمون)،آخه شما عاشق بیرون رفتنی،بردمت جاهایی از شهرک که وقتی شما تو دل مامان بودی هر روز اون مسیر رو پیاده روی می کردیم،یادش بخیر در طول راه همش باهات حرف میزدم از محیط اطراف برات می گفتم تا شما هم تو لذت اون پیاده روی با من شریک باشی،حالا هم در کنارمی بازم برات حرف میزنم اما دیگه بهم توجه نمی کنی همش حواست به اطرافته مخصوصا اگر تعدادی از بچه هارو در حال بازی ببینی میخکوب اونها میشی و دوست داری از کالسکت بیای پایین(قربون تو پسر ناز که عاشق بازی کردنی)تو عکسهای که ازت گرفتم هم مشخصه که اصلا به دوربین توجه نکردی با وجود اینکه مدام صدات می کردم،این هفته ای که گذشت هوای تهران سرد بود بنابراین نمی تونستیم بیشتر از ١ساعت بیرون باشیم چون من نگران شما  گل نایاب بودم که یک وقت سرما نخوری،باوجود اینکه بهت لباس گرم پوشنده بودم اما دست و صورت سرد سرد میشد،انشاالله در روزهای آینده که هوا رو به گرمی میره بیشتر بیرون می مونیم،عزیز مادر اینو بدون منو و بابا هرکاری از دستمون بربیاد برات می کنیم تا شما خنده به لبت بیاد و از زندگی لذت ببری،چون شما معنا بخش زندگی و تکمیل کننده عشقمون هستی.

آرتین جونی

تمام وجودم

 بدو عکس ببینیم

 

عاشقتم آرتین

عشقمی

نفسمی

سازکم

گلمی

دردونم

شکلاتم

نازدونه

شکرپنیرم

خوشگلم

نباتم

جیگرم

 عمرم

عسلم

 فدای اون قیافت

فدای اون چشمات

بهارم

بوووووس

مااااااچ

ای جونم

قربون لبات

یدونه مامان

خورشیدم

آرام جان

خوب بخوابی نازم

یدونه ای آرتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام
6 اردیبهشت 92 16:00
آفرين
آرتين ديگه مرد شده مامانشو ميبره گردش!!!!!!!
بستني هم برا مامان خريدي خاله؟؟


میسی خاله جونم
نه خاله جون نخریدم آخه مامان رژیمه،عوض مامان من بستنی می خورم خاله
زهرا مامان امیرحسین
6 اردیبهشت 92 21:20
مطمئنم حسابی به مادر و پسر خوش گذشته..انشاله همیشه خوش باشین
من و امیرحسینم از این گردشای دونفره خیلی داریم


بله خاله جون خیلی خوش گذشت.چه عالی انشاالله همیشه خوش باشی خاله
شقایق مامان آرشا
6 اردیبهشت 92 22:26
ای جونم مثل آرشا خوش گردشی خاله هاااااااااااا


ای جونم آرشا جونم پس اینطوریه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 اردیبهشت 92 16:46
قلبونت بلم من
همیشه ب گردش خاله جون


عزیزی خاله.ممنونم
مامان ملینا و کوروش
8 اردیبهشت 92 13:32
احسنت به مامانی که به فکر پسریه و می بردش ددر.آرتین خوشگلم تو هم مثل کوروش من ددری شدی ها


آره خاله جون خیلی ددرو دوست دارم
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:52
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌ و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌ عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .
سارا مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 0:44
آفرین به شما مامانی ... برو حالشو ببر با اون جیحر طلا... خوش بگذره دوتاییییییییییی


نسرین خاله اسما
11 اردیبهشت 92 23:25
عزیزم چه گردش خوبی همیشه به گردش انشالله


ممنون عزیزم